Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ASV maakt dacht ik wel knappe korte hendelsOver handles gesproken: heeft er iemand ervaring met een korte remhendels? aangezien ik door een defecte middelvinger aan mijn rechterhand toch maar met 1 vinger (wijsvinger) kan remmen lijkt me dit een goeie optie.
Is toch ook weer wat lichter
Dank je RoyalClub, ik ga vanavond eens lekker googelen.ASV maakt dacht ik wel knappe korte hendels
Mijn 310GS is ook uit India. Dan kan dat wel natuurlijk.@Worldbeater ik durf dat Chinese spul niet op mijn fiets te zetten. Lees op verschillende fora dat dit met de CC problemen kan opleveren. Bovendien vind ik het een beetje gek als je een flink pak geld uitgeeft aan een dergelijke kwaliteitsfiets om dan cheapass spul er op te zetten
Design. De kwaliteitscontrole is trouwens streng. (Introductie is door BMW lang uitgesteld) En de vering is dus Hyperpro. Hollands.weinig Duits aan jouw fiets Worldbeater. Mooi Aziatisch bouwpakket
Welkom Dean.Zal mij ook maar even voorstellen hier.
Dean 38 jaren jong en sinds medio januari in het bezit van een S1000R uit bouwjaar 2014
Tot op heden 1 keer kunnen rijden helaas ivm het weer.
Hopelijk knapt het snel op om mooie tourtjes te ondernemen
Ik denk da's een Limburger met zo'n naam, nu moet je veel verder rijden om in de heuvels te komen.Ik kom zelf uit de buurt van Hoorn en heb de motor hier ook om de hoek gekocht.
Je moet het zo zien: een met een lelijke vrouw kun je ook seks hebben, maar met een knappe is het toch leukerGa toch zeker een keer proefrijden op de veel geprezen S1000R. Heb nu +-74pk.. dus 100pk erbij is wellicht niet noodzakelijk
Ik laat je weten hoe de banden en helm bevallen, kom zelf ook van Shoei af dus kan wel een aardig vergelijk maken.Ben benieuwd wat je ervaringen zullen zijn met deze band!
Mooie helmen zijn dat zeg! Eigenlijk altijd Shoei gehad maar laatste valt me erg tegen. De gt air. Slechte ventilatie en erg lawaaierig! En voor dat geld
En bedankt voor het mooie weer! Vrijdag gelijk met wat gappies rijden
Hallo mensen,
Ik heb dit hele item eens doorgelezen en staan goeie en leuke bevindingen in. Zelf heb ik een honda deauville uit 2007 voor woon/werk en een aprilia rsv mille uit 2001 voor de tochten/weekenden.
Nu is de honda na 1,5 rijden best wel saai aan het worden. En op de aprilia naar het werk is niet fijn. Zeker niet in de winter.
Nu zit ik de duppen om beide motoren weg te doen en deze te vervangen voor een tuono of S1000r. De voorkeur (zonder op beide gereden te hebben) ligt meer bij de S1000r dan bij de tuono. Dit i.v.m. comfort en hele jaar doorrijden. Regen, kou of beetje sneeuw houden mij niet tegen.
Nu zou ik graag willen weten waar ik op moet letten en of er eventuele gebreken zijn met de S1000r. Het liefst koop ik er één van het jaar 2017 of jonger. Dit omdat er een update op is uitgevoerd.
Enis er iemand die deze motor ook gebruikt om het hele jaar door te rijden?
Bedankt alvast.
Nick.
Ik heb de R gehad en nu de XR en als k het zo een beetje lees dan lijkt mij de XR beter geschikt voor jou dan de R en dan vooral m.b.t. het woon-werk (gewoon beide een keer proberen). Ze zijn verder alle twee geweldig maar de XR geeft duidelijk meer comfort met zijn rechtere zit terwijl je die ook echt door de bochten kunt schoppen...!
Ik heb zelf tot 2x toe bijna een nieuwe Tuono gekocht maar er zijn teveel haken en ogen aan Aprilia om hun prijzen te kunnen accepteren. Vooral met de betrouwbaarheid en de garantie laten ze mijns inzien behoorlijke steken vallen. Wel geweldig designwerk.
Zeker tijdens het rijden met slecht weer is de rijd-elektronica van BMW formidabel zonder hinderlijk te zijn.
Super bedankt. Laatst sprak ik wel iemand kort voor het verkeerslicht die op een XR zat. Hij zei dat file rijden op de snelweg prima ging maar in de stad wat lastiger is. Nu moet ik 28 km heen en 28 km terug 2/4 daarvan is provinciaal een 1/4 snelweg en 1/4 stad. (Rotterdam) vandaar dat mijn keuze op de R is gevallen.
De aprilia verhalen komen mij wel enigzins bekend voor.
Bedankt voor de reactie.
Geen idee waarom die dan in de stad minder zou zijn? Anders dan dat hij een stuk breder is en daar zou je in de file wellicht ook meer last van kunnen hem. Daarentegen is de zitpositie weer relaxter... Ieder zijn voorkeur.
Als een R van 2016 ook nog een overweging is (heeft alleen geen quick-downshift) dan staat er nog een hele goede zwarte bij Molenaar in IJsselstein waarvan ik zeker weet dat hij heel zorgvuldig ingereden en onderhouden is...
Net wat je zegt, het is een kwestie van voorkeur, wat de een fijn vind zitten stoort een ander misschien juist wel.Daarentegen is de zitpositie weer relaxter... Ieder zijn voorkeur.