BMW r65 met Munit lekt stroom

Airhead65

Rookie
7 jun 2018
15
0
Amsterdam
Beste forumleden. Ik heb afgelopen zomer een BMW r65 omgebouwd en de gehele bedrading vervangen door een Munit en bijbehorende bedrading. Nu werkt bijna alles, de motor loopt, maar wanneer ik de ignition lock uitzet zou ook alles uit moeten gaan. Echter blijven de componenten die aangesloten zijn op de AUX 1 uitgang (ik heb een extra stekker ertussen zodat ik meer onderdelen op de AUX 1 kan aansluiten) aan en gaat de accu dus snel leeg. Kan iemand aan mijn bedradingsschema zien wat hier mis gaat? Ook kan ik de motor niet meer uitzetten. Na een enorme knal die vanonder de motor vandaan leek te komen kan ik de motor niet meer met de combinatie van knoppen op het stuur uitzetten. Afzonderlijk werken deze knoppen nog wel (zie schema Horn+Light)..
DFB2C818-3B29-407F-9567-8264D23D7E49.jpeg
 
0D47982A-B64D-4015-B906-BE1D323E3AD2.jpeg

Zo dat past wel, kabels zijn wel enorm lang. Die anderhalve meter zou ik een paar keer rond moeten slingeren en daar is geen plek voor. Dus die knip ik mooi kort af en rechtstreeks naar dynamo.
Die twee massadraadjes, die op de originele diodeplaat zitten, die kan ik eventueel verwijderen? Of zo laten zitten?
De geschakelde plus (oranje) naar de m unit AUX2, de rode draad naar de accu met een 40A hoofdzekering ertussen. Volgens mij heb ik dan het laadsysteem op orde (zonder laadstroomlampje).
Mooi verder prutsen dit weekend
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan