Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Honda !

Wilddam is alleenMag je bij jullie geen BMW rijden?

Bij mij een:
GS1200
Pan 1100
Suzuki 650 scootert
Yamaha 125
Kawasaki GPZ900
Black Bird

Je vergeet een Laverda en Ducati rijder .........

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat je hem liever wilt vergeten

Zijn er meer .......

nou maar hopen dat ie niet hier meeleest

Laatst bewerkt:
Vandaag op de motor naar cursus in Culemborg geweest.

Ik vond het beemergehalte op de weg erg hoog, ik denk 75%.

Leuk: K100 op gas.
Tank op de plek van de duo.
Lekker goedkoop rijden.

motor naar cursus in Culemborg geweest.

Ik vond het beemergehalte op de weg erg hoog, ik denk 75%

Valt mij ook altijd op, als de temperatuur beneden de 20 grC zakt, blijven er hoofdzakelijk beemers over.

...nee, en ja...

...nee, omdat ik eigenlijk het liefst een soort van Malle Pietje ben op auto/motorgebied...
...tis ook maar goed dat ik geen heeeeeeeeeeeele grote schuur heb, want dan was 'het leed' niet te overzien...

...ja, omdat ik de bips weer kan keren in de schuur...
...en er misschien wel ruimte is voor iets anders...

...heb vandaag daarom een aangemeten zadel voor op de trapfiets gekocht...
...want het nobele plan bestaat tenslotte om het woon-werk verkeer per soort van Gazelle te gaan doen...

...eerst worden de botjes van de persoonlijke bips opgemeten op de (je gelooft het niet...) Popometer..., daar wordt het model van de fiets bijgezocht (alles digitaal natuurlijk), dan wordt de fietstijd bekeken, en nog een paar randzaken, en 'hopla' daar rolt dan zo het advies uit voor het voor uw lichaam, en uw fietsdoel geschikte zadel...

...met de gewenste breedte van de zitvlakken (die van het zadel...), en de berekende shore hardheid van het vulmiddel...

...''ketjing''...: 64,95 Euro voor een zadel m'neer...

...tja..., tis niet zo maar wat...

Hallo allen,

Ik volg al enige tijd de forum, nadat ik de "bmw" heb gekocht.
Begrijp alleen nog niet de instellingen etc...
Dit zal absoluut bij mij liggen, eventuele foto volgt wel.

Groet Gerard

®win trapte er ook in...:

U bent niet bevoegd om dit onderdeel te bekijken.
U dient in te loggen.

...geintje van die web-site bouwers...
...klik voor de aardigheid maar eens op de blauwe SQ-button, en een nieuwe (zit)wereld gaat voor je open...

...nee, en ja...

...nee, omdat ik eigenlijk het liefst een soort van Malle Pietje ben op auto/motorgebied...
...tis ook maar goed dat ik geen heeeeeeeeeeeele grote schuur heb, want dan was 'het leed' niet te overzien...

Ik had het weldegelijk begrepen, maar ik dacht dat je je nog iet zo gehecht had aan de scooter.

Ootje heeft ook een veel te kleine schuur.

...ik hecht mij aan spullen, zodra het van mij is...

Laatst bewerkt:
Ik had het weldegelijk begrepen, maar ik dacht dat je je nog iet zo gehecht had aan de scooter.

Ootje heeft ook een veel te kleine schuur.
Stampertje heeft ook een veulste kleine schuur, maar heeft daar een oplossing voor gevonden

Crimineel.............

guilty as hell

gaan er toch 178 eurietjes van mijn zakgeld af
maar wel een foto, dat dan weer wel. Die is onderweg.

heb me trouwens ook wezenloos geërgerd vandaag. Bel vandaag het nummer van de Marechaufeleboys in A'dam dat op de beschikking staat om die foto op te vragen. Heeft me ruim een uur gekost voordat ik er eens een keertje doorheen kwam
prutsers

Laatst bewerkt:
Mijn schuur is groot genoeg voor mijn BMW en Ducati. (waar ik overigens heel tevreden over ben). Toch heb ik besloten om een pekelauto aan te schaffen. De vernietigende werking van pekel vindt ik te groot voor mijn RT, en ik wil als het ff kan wat langer rijden met deze machine.

Na wat zoekwerk kwam er een kleine verassing leterijk om de hoek. Wat blijkt, een lokale autohandelaar om de hoek heeft een auto voor weinig staan. Kosten 450€ mét nieuwe APK.
De verassing echter kwam er net na de vraag waarom ik de goedkoopste auto wilde hebben.

Na mijn antwoord om de auto voor de winter te gebruiken ivm de motor, wilde hij de auto weer terug kopen als de winter voorbij was. Ik krijg er dan 200€ voor terug.... (op papier, geen fratsen) Heb even wat navraag gedaan bij de oude garde hier in dit mooi plaatsje, kan met een gerust hart deze deal maken....

Alleen maar +punten. Ik tuf rond voor 250€, en zit niet te leuren met evt verkoop. T ding ziet er niet uit, maat technisch in goede staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.