Enjoy-Rider vindt het 6 keer niks, maar ze is dan ook een vrouw ;)
Mwah............als deze R-rijder ook d'r mening mag geven.............ze vindt het zes keer niks
Wilddam over de mooie dingen in het leven...:
de Honda CB1100R, die moeten ze ook op de markt brengen
Zeg Teus, heb je dat snelle vierpittige monster van je eigenlijk al uit Amersfoort opgehaald?
Senior46 zit weer in de luiers:
Nee nog niet, gisteren nog even op kraamvisite geweest, maar de motor is nog niet volgroeit.
En voordat ik er mee gaat rijden staat de motor nog ergens op een beurs.
-10 vanochtend, was wel een beetje erg koud...
mn vingers waren aardig blauw bij aankomst een ruim half uur na vertrek (de handvatverwarming werkt prima voor de handen, maar de vingers zitten er net te ver vanaf).
moest tevens de startkabels erbij halen vanochtend. En zelfs daarmee duurde het even voor de boel startte...
Mag wel weer lente worden van mij
Mijn ervaring met de handvat verwarming: Handpalmen worden gegrild en ondertussen vriezen je vingertoppen er af
.... Misschien moet ik toch maar eens kijken voor verwarmde handschoenen.
Ik had vanochtend alleen dat mn hele benzinepeil/temp en versnellingsindiatiescherm het helemaal niet deed. Bleef de hele rit zo.
Ik had gewoon dunne sokjes aan en geen probleem met koude tenen. Heb nu net nieuwe revit apache h2o laarsen. (eerst had ik nikolai laarzen) nooit problemen met koude voeten gehad.
Maar dat kan ook persoonlijk zijn.
Mijn ervaring met de handvat verwarming: Handpalmen worden gegrild en ondertussen vriezen je vingertoppen er af
.... Misschien moet ik toch maar eens kijken voor verwarmde handschoenen.
glk slaat de spijker op zijn kop:
Ik vind jullie doorrijders........bikkels
Kreeg overigens na enig aandringen de sleutel in het contactslot. Wilde in het begin niet echt, ff wat slotenspray erin gespoten en toen ging het wel.
Ik heb nog een paar liggen die ik niet gebruik. interesse ?
Nee nog niet, gisteren nog even op kraamvisite geweest, maar de motor is nog niet volgroeit.
En voordat ik er mee gaat rijden staat de motor nog ergens op een beurs.
Mocht PieterMX geen interesse hebben dan ben ik eventueel wel geïnteresseerd.
Is misschien toch wel lekker in combinatie met de handvatverwarming.
Groeten,
Robert
Senior46 over lang aanwezig zijn...:
Robert8 hoe krijg je dit voor elkaar
Tijd besteed op dit forum : 136 jaren, 1 maand, 6 dagen, 6 uren en 28 minuten
Dit staat bij jou gegevens.