...mwha ; die vernieuwde RT...
...het ding ziet er best aardig uit, en dat kan natuurlijk ook niet anders, want het is sprekend het oude model...
...sterker nog ; het is zelfs zoveel het oude model, dat mijn hebzucht niet door de nieuwe aangewakkerd wordt...
...en uiteraard hadden wij hier thuis al over de aanschaf van zo'n nieuw model gehad, en dit ook reeds met een dealer besproken, maar omdat ik (wij) nou niet overlopen van enthousiasme na het zien van de plaatjes, filmpjes, en vooral van de doodsaaie kleuren, hebben ons besloten (vooralsnog) niet in te gaan op de aanbieding van diezelfde dealer...
...m.a.w. ; laat maar..., ondanks dat de dealer al geroepen had dat hij hem aan ons best in rood zou willen leveren...!
...ik vind die potjes op het stuur verschrikkelijk lelijk, de kleuren saai (en die uitvoering met die strepen ronduit geen gezicht (lijkt wel een USA-politiefiets), de knoppen toestand op het stuur is ook niet mijn ding, en voor de rest is het apparaat, op het blok na, ongeveer hetzelfde gebleven...
...een grotere ruit heb ik al, en een beter zadel ook al..., dus daar hoef ik het ook niet voor te doen...
...dus zou het alleen om het blok gaan ; en is mij dat met gemak richting de 10K waard...?
...neen ; dat is het helemaal niet...
...dus..., ook in 2010 zult U ons gewoon op de RodeToerer tegenkomen...
...dan maar geen HP2-achtige klepbediening...
...oh..., enne die 6-pitter is (zoals ik al eerder geroepen heb) een fraaie fiets...
...maar ik weet niet beter dan dat de 6 in eerste instantie in een LT (dus toer) komt...