BMW k100RS Cafe Racer

Joossio

Die hard MF'er
23 okt 2014
571
32
24
Zuid-Holland
Bezoek site
In de tussentijd kan ik vast opzoek naar mooi setje hendels.

Motogadget is bij alles tot op de puntjes uitgewerkt. En dan is zoiets wel slordig ja. Vind ze ook te hoekig.

Joossio

Die hard MF'er
23 okt 2014
571
32
24
Zuid-Holland
Bezoek site
Vandaag ff op mn werk de pen in het T-stuk geperst.
Toch altijd een lekker gevoel als alles precies zo uitkomt zoals je het uitgemeten hebt :)
IMG_20190307_160951.jpg

Voordat de vork erin kan worden de velgen nog opnieuw gecoat. Het zelf 2k spuiten is na 1x een band erom leggen al geen succes + de stootvastheid is niet 'juh van het'. Ook moet ik dan nog een 18inch voorband kopen.

• Like
Waarderingen: texoot

Joossio

Die hard MF'er
23 okt 2014
571
32
24
Zuid-Holland
Bezoek site
Vandaag dan eindelijk de vork er in gehangen. Past allemaal precies zoals ik het wilde.
Moet alleen een nieuw moer maken die de kroonplaat opsluit. Maar dat wist ik al.
IMG_20190314_210312__01.jpg

Clipons passen goed. Ooit een keer gehad. Van A tot Z verstelbaar wat wel echt ideaal is. (ABM Duitse kwaliteit)

Koplampje moet wel een nieuwe montage krijgen, gaat waarschijnlijk iets worden zodat dat het om de poten geen gaat. Hij moet soort van gaan zweven.

• Like
Waarderingen: Haga-San

TripleSteve

MF veteraan
7 apr 2013
1.069
86
Mooie vorderingen. Dat spaakwiel in die dikke USD staat toch wel heel gaaf hoor.

Als je een zwevend effect wil bij je koplamp, kan je dan niet beter voor een bottommount gaan?

Joossio

Die hard MF'er
23 okt 2014
571
32
24
Zuid-Holland
Bezoek site
Zou je wel denken in eerste instantie. Maar ik heb nog van die moto gadget Pin knipperlichten die ik dacht in die bout gaten van die koplamp te gebruiken. Mooi & Clean

Of ik las zelf ff een steuntje onder aan de koplamp. Ook geen probleem eigenlijk haha

TripleSteve

MF veteraan
7 apr 2013
1.069
86
Zou je wel denken in eerste instantie. Maar ik heb nog van die moto gadget Pin knipperlichten die ik dacht in die bout gaten van die koplamp te gebruiken. Mooi & Clean

Of ik las zelf ff een steuntje onder aan de koplamp. Ook geen probleem eigenlijk haha
Ja dat heb ik dus ook gedaan, beugeltje rond de koplamp met aan de onderkant een bevestiging. En die pin knippers kan je inderdaad prima gebruiken als bout dan.

MOSHterd

MF'er
19 apr 2016
61
0
Leuk om te zien dat er weer voortgang zit in dit project!! Super gaaf die spaakvelgen.
Op Intermot in Köln zag ik oa spul van Highsider en LSL, verkopen ze ook bij Louis. Highsider heeft allerlei lampen/knipperlichten/etc. LSL heeft oa hendels.
Misschien zit er ook iets voor jou tussen.

Joossio

Die hard MF'er
23 okt 2014
571
32
24
Zuid-Holland
Bezoek site
Ja toch maar eens afmaken waar ik aan ben begonnen :p
De dag nadat ik weer aan boord ben gestapt is m'n multimeter weer terug XD Kan ik mooi mee aan de slag als ik thuis ben.

Moet toch wel zeggen dat ik de Motogadget knippers toch wel het netst vind. Ze zijn erg strak en HEEEL fel.
Ze zullen waarschijnlijk icm de Motone knopjes komen.

Joossio

Die hard MF'er
23 okt 2014
571
32
24
Zuid-Holland
Bezoek site
Voor m'n trouwe fan ;)

Heb de afgelopen tijd wel het een en ander gedaan. Had het draad aardig opgepakt, maar moest toen weer pleite. En dan als je terug komt wel eens andere plannen qua projecten.

Hij staat tegenwoordig eigenhandig op z'n wielen. Het voorwiel en de schijven zijn nu gecentreerd t.o.v. de klauwen. Dat was heel veel meten. IMG_20190517_173408.jpg
Waarschijnlijk frees ik de voetjes van de klauwen nog 5mm af zodat ze volledig over de schijven vallen.

Verder heb ik de achterbrug af gemaakt. Zodat de veer nu recht voor 't achterwiel zit. Zal hier en daar cosmetisch nog wat netter gemaakt worden. Waarschijnlijk zwart spuiten, wat ik denk ik ook met het blok gaat doen.
IMG_20190515_211327.jpg

Hier staat die naast m'n andere speeltje :p
Zal waarschijnlijk een fixe koplamp op de Beemer komen om de ruimte te vullen boven het voorwiel.
IMG_20190518_151921__01.jpg