Seth Gecko
Rookie
- 20 jun 2020
- 29
- 7
De is hopelijk het probleem, maar ik ben bang dat dez zitting is uitgesleten.. deze as draait niet rondeen nieuwe as?
Hoe gaat dat? As paar mm afdraaien en bus om de as heen. Gat in de kop is niet mooi rond ben ik bang. Oplossen met loctite 638?Als die as inderdaad statisch is, dan is het relatief eenvoudig op te lossen met een bus in de kop?
Beun de haas zou er zelfs een boutje in boren om zo de speling weg te drukken richting krukas
Dan liever zelfde as En kop met een bus erin, anders gaat hij hetzelfde doen.As nummer 10 op nieuw maken van het juiste metaal Met overmaat bv astap1 mm groter, . Gat in kop hierop pas maken door middel van koteren op freesbank
Welk materiaal, staal? Messing/ brons lijkt me weer te zwak.Je denkt verkeerd om. As origineel laten, nieuw gat in kop en daar bus in
Wat is het kenteken van de motor? ..... Voor het geval ik ooit interesse mocht krijgen in een dergelijk model, weet ik dat bij deze motor dit probleem al is opgelost (het wordt toch wel opgelost??). VAls ex BMW’r heb ik zoiets van loctite er tussen boel dichtmaken
en inruilen die handel