BMW G 310 topic

Bedoeling is dat er grove noppen banden onder komen, die zijn vaak hoger dan wegbanden.
Vandaar dat ik zit te kijken naar vering + zadel + lowering link en wat er mogelijk is. Of dat dit gewoon echt niet de juiste motor is. maar wel de leukste.
Met noppen lukt dat inderdaad niet
Iets :+ grover profiel dan mijn voormalige Pilot Streets.

Bas van Hyperpro in Alphen heeft een vriend met zo'n ding.
Leuker dan een CRF250 vertelde hij al.
Dat vind die vriend ook.
Helemaal omgebouwd voor hun enduro proeven. :9
 
Met noppen lukt dat inderdaad niet
Iets :+ grover profiel dan mijn voormalige Pilot Streets.

Bas van Hyperpro in Alphen heeft een vriend met zo'n ding.
Leuker dan een CRF250 vertelde hij al.
Dat vind die vriend ook.
Helemaal omgebouwd voor hun enduro proeven. :9



Mijn michelin anakee wild zijn besteld
Hyperpro verlagingskitje gemonteerd achter 3.5cm lower
2cm door de vorkpoten laten zakken
Verlaagd zadel gemonteerd en bijna platvoets
Alleen met de noppenbanden effe afwachten wat de hoogte gaat doen
Stuurverhogers van wunderlich nog op de todo list🙃
O ja ook nog effe grip puppys gemonteerd voor het komfort
 

Bijlagen

  • 20230902_173856.jpg
    20230902_173856.jpg
    238,1 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Mijn michelin anakee wild zijn besteld
Hyperpro verlagingskitje gemonteerd achter 3.5cm lower
2cm door de vorkpoten laten zakken
Verlaagd zadel gemonteerd en bijna platvoets
Alleen met de noppenbanden effe afwachten wat de hoogte gaat doen
Stuurverhogers van wunderlich nog op de todo list🙃
O ja ook nog effe grip puppys gemonteerd voor het komfort
En hoe klein ben jij? :+
 
Heb ik een maandag uitvoering of hebben meerdere GSen dit
Verschil met links en rechts van aansluiting tankpanelen naar snavel?
Zie foto
 

Bijlagen

  • 20230902_173841.jpg
    20230902_173841.jpg
    361,9 KB · Weergaven: 3
Heb ik een maandag uitvoering of hebben meerdere GSen dit
Verschil met links en rechts van aansluiting tankpanelen naar snavel?
Zie foto
Het zijn plastic kappen die ongetwijfeld in India met de hand zijn geassembleerd. Er zit vast nog wat speling op. Als je je er aan stoort kun je de schroef van de kap iets losdraaien en dan in lijn trekken met de andere kant. Waarschijnlijk stoor je je hier aan omdat het een splinternieuwe motor is. Zodra je wat kilometers erop hebt zitten en wat gebruikssporen rijker bent, zal je er niet meer naar omkijken.
 
Het is mij vier jaar lang niet opgevallen.
Maar lette ook pas op het heftige trillen van de spiegels toen er in dit topic over werd gesproken.
Had er geen actieve herinnering aan. :+
De eerstvolgende rit even op gelet.
Daarna weer geaccepteerd.
 
Probeer er mee te leven
Voorlopig al 3 mnd niet gereden door de regen:+
Vond het niet fijn om grasland en zandwegen verrot te rijden
Heb dus ook niet met het 15t kettingtandwiel kunnen proefrijden wat ik heb gemonteerd voor de extra trekkracht onderin :]
Dus daar schrijf ik nog over als ik ermee gereden heb.
 
Iemand nog interesse in een setje GS wielen?
Passen ook in een R die dan een stuk hoger komt (spatbord aanpassen).
Mooie Scrambler. :+
_DSC4702.jpg

_DSC4711.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan