Blok gezocht GPZ500

Wimvlis

MF veteraan
Donateur
28 apr 2009
6.152
2.302
Naaldwijk
Ben opzoek naar een motorblok voor een GPZ500S (bouwjaar 1991). Blok hoeft overigens niet van 1991 te zijn (model liep van 1987 tot 1993, voorzover mijn kennis gaat).

Dit omdat de as van het blok waarop de waterpomp bevestigd is krom is (niet geweten tijdens de koop van het brik :( ) en daardoor nimmer goed zal werken (als het al koelvloeistofdicht te krijgen is.
Er staat dus nu een GPZ500 in de garage waar ik niets mee kan. Daarbij is vervangen van de betreffende as (tevens balansas) geen eenvoudige ingreep. Daarom ligt het voor de hand om het blok te vervangen. Vandaar de zoektocht.

Heeft iemand nog een blok liggen en wil die dit kwijt ? Uiterlijke staat doet er niet (veel) toe (wel moet het een blok zijn dat werkend te krijgen moet zijn). Het blok zal natuurlijk niet verzonden hoeven worden ;). Ik zal het persoonlijk komen ophalen.

Zie ook Een volgend brik Kawasaki GPZ500s 1991 , dit als je wil weten hoe eea er nu uitziet met een krom asje voor de waterpomp.

Contact opnemen bijvoorkeur via PB of mijn naam op MF met daarachter gezet @hotmail.com.
 
Kleine aanvulling, het brik dat ik heb staan heeft 100 Euro gekost qua aanschaf.

Vandaar dat ik niet op zoek ben naar een donorfiets (daarbij is de donor veeeel mooier en fraaier dan het brik dat in mijn garage heb staan) vandaar de zoektocht naar een motorblok.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog een blok liggen, zal 1 van de eerste types zijn denk ik.

Conditie weet ik niet, draait wel gewoon rond etc. Mag voor 50 weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan