Bilster Berg

Topic uit de kelder...

Wie is er geweest en wat vond je ervan?
Het is niet bijster ver voor me, misschien 2019 een weekendje rijden.

Ik heb tijdens de Zeelenberg speedweek iemand gesproken die erg enthousiast over deze baan was.
Deze gast Jacym Vercammen
Was geloof ik zijn favoriet. En hij had er al heel wat gezien...
Als het niet zo'n pokke end was had ik 'm ook wel willen proberen :P
 
Ik heb tijdens de Zeelenberg speedweek iemand gesproken die erg enthousiast over deze baan was.
Deze gast Jacym Vercammen
Was geloof ik zijn favoriet. En hij had er al heel wat gezien...
Als het niet zo'n pokke end was had ik 'm ook wel willen proberen :P

Ja van de filmpjes die ik zag lijkt hij mij ook erg leuk, beetje Sachsenring-achtig. Blinde bochten en hoogteverschil *D

Ver is relatief maar voor mij een uurtje minder ver (3u rijden)
 
Topic uit de kelder...

Wie is er geweest en wat vond je ervan?
Het is niet bijster ver voor me, misschien 2019 een weekendje rijden.
Mooie baan Roy.
Ben er geweest in 2017 met intertrack.be
Mooi breed circuit met veel blinde bochten en een super gave layout.
Stroom is er genoeg voorhanden mits Danhoff dat goed regelt. Sanitair is er ook netjes.
 
Mooie baan Roy.
Ben er geweest in 2017 met intertrack.be
Mooi breed circuit met veel blinde bochten en een super gave layout.
Stroom is er genoeg voorhanden mits Danhoff dat goed regelt. Sanitair is er ook netjes.

Goed om te horen!
Qua stroom, Danhoff moet stroompunten huren ofzo?

Ben benieuwd, het is geboekt iig!
 
Goed om te horen!
Qua stroom, Danhoff moet stroompunten huren ofzo?

Ben benieuwd, het is geboekt iig!

Intertrack had zwerfkasten geplaatst maar helaas te weinig waardoor de stroom er wel eens uitklapte door te veel gebruikers.
Geen idee of ze de stroompunten van het circuit moesten huren.
Omdat het een oude legerbasis is en de gebouwen er nog wel staan zitten er aan de buitenkant van die gebouwen wel aansluitingen voor sterkstroom.
Weet dus niet hoe Danhoff dat regelt.
Maar is echt een mooi baan om te rijden

filmpie
 
Laatst bewerkt:
Intertrack had zwerfkasten geplaatst maar helaas te weinig waardoor de stroom er wel eens uitklapte door te veel gebruikers.
Geen idee of ze de stroompunten van het circuit moesten huren.
Omdat het een oude legerbasis is en de gebouwen er nog wel staan zitten er aan de buitenkant van die gebouwen wel aansluitingen voor sterkstroom.
Weet dus niet hoe Danhoff dat regelt.
Maar is echt een mooi baan om te rijden

Ah ke! Ga er vanuit dat Danhoff of het circuit zelf dat inmiddels wel geregeld heeft.

Ben benieuwd!
 
Nou, dag 1 zit erop!

Koud, nat, zon, hagel, droog maar daar kan de baan niets aan doen.

Aankomst:
Zit een portier (24u) die op zijn typisch Duits bewijs wil zien dat je hier wat te zoeken hebt dus inschrijfpapieren mee (hadden we dus geen probleem).

Paddock/pitboxen:
Klein/groot! Paddock is erg krap, pitboxen gigantisch. Kosten lagen bij Dannhoff op 30euro pppd. Stroom op paddock is ruk. Staat aan de pitbox zijde voor elk pitgebouw 1 verdeelkast met weinig aansluitingen. Zit wel 200m tussen dus neem veel verlengkabel mee! (Werd later wel een kast bijgeplaatst dus verder geen probleem). Paddock is asfalt, gaten boren ed uit den boze dus zorg voor gewichten om je tent te verankeren.

Sanitair:
Nieuw en schoon. Douche ga ik nu testen ;)
Heerlijk warm! Ook schoon en nieuw. Instelbare temp. Ruim.

De baan:
Pittig! Veel bochten, blind, grooot hoogte verschil. Vergeet Mettet, hier duik je pas een gat in. Dit heb je niet in een paar sessies onder de knie. Asfalt is goed, grip geen problemen maar ging ook niet bijster hard.
Wel bij een valpartij gelijk rood. Schandkar de baan op en direct word je opgehaald. Véél rode vlaggen gezien (maar dat heeft in mijn ogen met de temperatuur te maken).
Stil!!! Het emmer principe, vol = einde dag dus iedereen stil is dag volmaken.
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, let wel op als je van de snelweg af bent. Er staan flitspalen in de stukken waar je maar 70 mag.
(Dit probleem had ik met de 1.4i Combo niet gehad 😂)

4AFA7D8B-3142-4698-B15E-037DE76A9BE3.jpeg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan