Bijzondere circuitfietsen

2-kleppert;
20180527-121023.jpg


4-kleppert;
20160529-163254.jpg
 
[...]



Of een Kramer EVO2:

Kramer+Motorcycles+7810.jpg


Ben er benieuwd hoe dat zou rijden.
Met zo'n Krämer EVO2 heb ik nog gereden (zie foto). Heb mijn seizoen 2015 er mee afgewerkt nadat mijn eigen unieke motor gestolen werd.
Lukas Wimmer reed er al 1:40 mee op circuit Zolder.



Mijn mooie verbouwde Italiaanse Yamaha SZR660 die helaas verdwenen is:

 
Met zo'n Krämer EVO2 heb ik nog gereden (zie foto). Heb mijn seizoen 2015 er mee afgewerkt nadat mijn eigen unieke motor gestolen werd.
Lukas Wimmer reed er al 1:40 mee op circuit Zolder.



Mijn mooie verbouwde Italiaanse Yamaha SZR660 die helaas verdwenen is:


Wat vet! En zonde voor je SZR. Maar hoe was het op die kramer? Er komt volgend jaar een 790!
 
Wat vet! En zonde voor je SZR. Maar hoe was het op die kramer? Er komt volgend jaar een 790!
Je moet het frame laten werken. Hoe harder je het laat werken, hoe sneller je ermee kan rijden.
Verder, het is een hele lichte fiets, dus sowieso leuk! En hij past ook voor de langere medemens.
 
Hoe bestel je zo'n Krämer?​
Behalve dat ie er retestrak uitziet, lijkt het me ook wel leuk om zwaardere fietsen mee af te drogen.​
Db's binnen de limieten?​
 
Hoe bestel je zo'n Krämer?​
Behalve dat ie er retestrak uitziet, lijkt het me ook wel leuk om zwaardere fietsen mee af te drogen.​
Db's binnen de limieten?​
HKR Evo 2 - Krämer Motorcycles

e-mailadres staat ergens onderaan de webpage. Gewoon je vragen in het Engels (of Duits) schrijven, en je krijgt antwoord :) Heb vroeger genoeg gebarbequed en bier gedronken met de H(enco), de K(raemer) en de R(othe). Heel gewone jongens met een hele grote passie.

Zit met de dB's evengoed binnen de limieten als een Duke, dacht ik. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je juist wilt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan