bijna nieuwe gsx 750 rw !!

Dennis Timmermans

GSXR 750 K1
10 apr 2006
681
74
Helvoirt
helaas zal mijn motor het veld moeten gaan ruimen.

ík ga hier heel veel spijt van krijgen maar ben momenteel even genoodzaakt om mijn pleziertjes opzij te zetten. ivm breuk van mijn vriendin en ik heb ik het erg krap en zodoende zal ik mijn motor gaan verkopen.

de motor is echt in nieuwstaat! en dit is niet gelogen geloof me. heb hem altijd zeer goed verzord. na een ritje meteen gewassen en gepoetst. in de winter niet mee gereden en staat altijd binnen in een warme schuur.

hij is op de uitlaat na geheel in originele staat.

heb er de originele uitlaat bij. en een monoseat in kleur.

staat op goede banden (190 achterband)

rijdt loopt stuurt perfect.

het lijkt duur want er staan genoeg goedkopere hier op marktplaats. maar deze is het geld echt dubbel en dik waard!

evt inruil is mogelijk. mits er geld bij gelegd wordt van uw kant. (inruil voorkeur sport/tour/race/sm)

mvg dennis timmermans


S4010259.jpg

sorry van het zand op de voorband ;)

03052008-1.jpg


S4010263.jpg


S4010253.jpg



http://motoren.marktplaats.nl/motor...yDkR6F/HXv+ubiAkkfH59fQMyTajm&fta_ind=10&fs=1
 
Het is misschien slim om de vraagprijs en de kilometerstand ook hier te vermelden.

maar mooi ding, succes met de verkoop!
 
W8, ik help je ff: (vraag?)prijs: € 2999,= kilometerstand +/- 42000, zie ad op MP. :W

Tevens gratis schoppie up voor deze old school Gixxer! O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou dennis , skuppie dan maar!Zonde man maar na regen........heeeeeeeel veel regen..........................

Je mag mijn kawa wel een keer lenen hoor!Succes!!
 
verkoop je de pijp los.. kennis heeft de uitlaat lek zelfde type uit 95 heeft eventueel wel belang bij de pijp!
 
verkoop je de pijp los.. kennis heeft de uitlaat lek zelfde type uit 95 heeft eventueel wel belang bij de pijp!

ik heb evt nog een originele liggen voor een rw.. (heb er dus 2)

en heb ook nog een laser carbon pro dór liggen. alleen die is aansluitdiameter 70mm
 
Lijkt me zeker wel wat, maar wat zou je naast de motor ongeveer bijbetaald willen hebben?

hoi,

ervan uitgaande dat jou motor idd in de staat is zoals omschreven denk ik 2000..

dan geef ik je dus 1000e voor je gpz terug...

ik had geprobeert je een prive bericht te sturen maar dat lukte me niet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan