Bijna 21, toch 25kw?

skf6000

MF'er
25 mrt 2007
103
0
Zeist
manne, vrouwe,

Even een vraagje. Begin augustus wordt ik 21. Maar mn instructeur zegt dat ik nu al wel AVB kan doen. Maar AVB meot dus ook op een lichte motor. En ik mag nu nog niet op een zware omdat ik nog geen 21 ben. Wat zouden jullie doen?

Wachten tot na 5 augustus met AVB en AVD? Nadeel is wel dat ik dan meer lessen nodig heb, wat weer meer geld kost, dat ik ook aan een motor kon uitgeven. Ik ben iets te vroeg begonnen met lessen eigenlijk, maarja, het kriebelde zo. B|

Erik
 
Je kan ook 2x examen doen.
Maar als je nog maar een paar maandjes moet wachten dan is het bijna sonde om nu te gaan afrijden... je kan ook je rijskills warm te houden
dus om zoveel tijd even een lesje.
 
Wachten! Gewoon even geen motor-rijlessen, verleren zul je het toch niet. Het zal je misschien 1 lesje meer kosten om het gevoel weer te krijgen. Maar dan ben je toch goedkoper uit dan elke 2 weken een lesje!
 
Inderdaad gewoon wachten die paar maandjes, want waar hebben we het nu over? 3 maanden?

Dan wel nu al gaan lessen op een zware motor en geen 25kW.
 
Ja inderdaad gewoon wachten.. Is nog maar 2 maandjes wachten, is dan zonde om nu al examen te doen.. Doe dan om de 2 weken een lesje, dan vallen de kosten ook wel weer mee..
 
Ja inderdaad gewoon wachten.. Is nog maar 2 maandjes wachten, is dan zonde om nu al examen te doen.. Doe dan om de 2 weken een lesje, dan vallen de kosten ook wel weer mee..


Waarom dat, hij kan al beginnen met lessen op een vol-vermogen motor. Of juist geen lessen doen, want dat is zonde van je geld.
 
Je kan ook 2x examen doen.
Maar als je nog maar een paar maandjes moet wachten dan is het bijna sonde om nu te gaan afrijden... je kan ook je rijskills warm te houden
dus om zoveel tijd even een lesje.


idd gewoon wachten.

Zou wachten, eens in de 2 weken een opfrislesje, zoveel hoeft dat niet te kosten..

Ja, ik zou gewoon een paar maandjes wachten.

Wachten! Gewoon even geen motor-rijlessen, verleren zul je het toch niet. Het zal je misschien 1 lesje meer kosten om het gevoel weer te krijgen. Maar dan ben je toch goedkoper uit dan elke 2 weken een lesje!

Pcies! Wachten!


Ja inderdaad gewoon wachten.. Is nog maar 2 maandjes wachten, is dan zonde om nu al examen te doen.. Doe dan om de 2 weken een lesje, dan vallen de kosten ook wel weer mee..

Wachten man!


Waarom dat, hij kan al beginnen met lessen op een vol-vermogen motor. Of juist geen lessen doen, want dat is zonde van je geld.


Nee dat mag niet. ALs er iets gebeurt dan is de rijschool in overtreding en ook niet verzekert.

Maaruh, ik zou gewoon wachten, maar dat had je nu toch wel door hoop ik ;)
 
Nee dat mag niet. ALs er iets gebeurt dan is de rijschool in overtreding en ook niet verzekert.

Maaruh, ik zou gewoon wachten, maar dat had je nu toch wel door hoop ik ;)


Je mag gewoon lessen op een vol-vermogen motor hoor!
Tenminste, dat is wat mijn rij-leraar zegt :P
 
Laatst bewerkt:
Je mag gewoon lessen op een vol-vermogen motor hoor!
Tenminste, dat is wat mijn rij-leraar zegt :P

Ik moest idd juist om de les op een volvermogen motor lessen... Mag dus idd wel.

@ TS: Ik zou gewoon wachten.. 2 maandjes gewoon een aantal lessen nemen en nadat je 21 bent geworden examen doen op zwaar.
 
Enne, Bijzondere Verrichtingen mag je toch wel al op een zware motor doen?

Je moet wel beide examens op de zelfde categorie motor doen.
 
Ik moest idd juist om de les op een volvermogen motor lessen... Mag dus idd wel.

@ TS: Ik zou gewoon wachten.. 2 maandjes gewoon een aantal lessen nemen en nadat je 21 bent geworden examen doen op zwaar.

Nee hoor officieel mag je niet op een zware motor lessen ;)
 
Ey manne, vrouwe,

ik wacht inderdaad nog maar een paar maandjes. Ze hadden me bij de rijschool zelf al ingedeeld voor AVB na 5 augustus dus vooruitziende blik :)
Ik les ook af en toe op een zware en dan weer een lichte, maar ik moet zeggen dat ik het verschil niet echt merk... Als we met twee lessen trek ik soms met de lichte motor de zware eruit bij het stoplicht :P :]

Eerst morgen maar weer eens de theorie voor de tweede keer proberen te halen. Succes wensen hoeft niet, slagen lukt zo ook wel _O- Ik eet al de hele week bananen dussss.....

Chauo!
 
Wel... je mag alleen niet afrijden op een zware motor......

:^

Ey manne, vrouwe,

ik wacht inderdaad nog maar een paar maandjes. Ze hadden me bij de rijschool zelf al ingedeeld voor AVB na 5 augustus dus vooruitziende blik :)
Ik les ook af en toe op een zware en dan weer een lichte, maar ik moet zeggen dat ik het verschil niet echt merk... Als we met twee lessen trek ik soms met de lichte motor de zware eruit bij het stoplicht :P :]

Eerst morgen maar weer eens de theorie voor de tweede keer proberen te halen. Succes wensen hoeft niet, slagen lukt zo ook wel _O- Ik eet al de hele week bananen dussss.....

Chauo!

Misschien als jij 20 kilo weegt, en de persoon op de vol-vermogen versie 250 kilo..
Anders lijkt het me sterk hoor! :P

En stiekem toch: Succes :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan