Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Bij welke motorsloop haal jij je onderdelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flaco707

MF'er
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
14
Hi allemaal,

Ik weet niet of die hier helemaal op zijn plaats staat, maar ik ben benieuwd waar iedereen zijn tweedehands motoronderdelen vandaan haalt vooral voor de wat oudere motoren.

Zelf ben ik al een eeuw opzoek naar het achter kapje (waar het buddy slot in zit) voor mijn cbr900rr fireblade sc28 maar het wil maar niet lukken.

Wellicht ook mooi als we hier uiteindelijk een mooie lijst hebben staan met motor slopen die alle MF’ers kunnen gebruiken

Ik wil dan ook mijn best doen om alle suggesties in een lijst op te nemen in dit topic.

Het zou dan dus ook handig zijn om te vermelden voor welke merken je bij deze sloop terecht kan . Dit kan ik uiteraard ook zelf opzoeken, maar als je het direct weet dan zou dat fijn zijn!

Uiteraard heb je alle grote webshops zoals motorparts-online en baboon bijvoorbeeld. Maar vaak is bellen met wat kleinschaligere motor slopen / hobbyisten toch net even wat sneller!

Alvast bedankt, en mochten de suggesties binnenvliegen dan probeer ik een mooi overzicht te maken waar wellicht meerdere wat aan hebben!

Laatst bewerkt:
Ik zorg altijd dat ik een sloper (of slopers) van hetzelfde model heb staan. Grijp zelden mis

Status
Niet open voor verdere reacties.