Bij Enigma in produktie

De HD met Watsonian is later nog terug geweest vanwege een uitgelopen wiellager van het achterwiel. Toen zijn de wielen gelijk oranje gepoedercoat.

1392671
 
Aangezien ik een tijd niets heb gepost hier, wel op FB, zal ik een update geven, met plaatjes.

Van een BMW R100 heb ik de trommelrem (waarvan de voering was gescheurd) vervangen door een schijfrem.

Aangezien de originele schijfremsets heel lastig te vinden zijn heb ik zelf wat gemaakt met een schijf van een guzzi.

En we zijn afgelopen winter weer op pad geweest, deze keer de Alpen in. O.a. naar een treffen in Italië.



Een wiel van een Goldwing vertoonde scheuren, hier een nieuwe velg omheen gezet.

Verder bezig met een BSA waar een Garrard zijspan aan moet komen, deze foto is hoe het moet worden.

Een wiel gespaakt, er was alleen een losse naaf en losse velg geleverd door de eigenaar

Hier het frame uitgemeten. Nu is alles bij de poedercoater, wachten dus.

De R1200R die ik al eens heb gebouwd heeft schade gereden

Het polyester gerepareerd.

En opgehaald bij de spuiter. De voorste punt van het spatbord heeft plaats moeten maken voor een treeplank i.v.m. de instap.

Een enkelzijde swingarm voorvork gemaakt voor een K1100.

Op het zijspantreffen in Genemuiden hebben jullie kunnen zien hoe deze geplaatst werd

En de K1 van Frau Enigma voorzien van wat comfortverhogende aanpassingen. Dit om de komende vakantie zonder rugpijn e.d. te kunnen rijden.

 
je bent flink bezig geweest!

en blijkbaar krijg ik via FB toch niet alles mee, want ik had niet alles meegekregen.
 
Momenteel ben ik ook bezig met, voor mij, iets nieuws op zijspangebied. Een schwenker!

Allereerst heb ik de twee bevestigingen gemaakt op de motor. De motor is een Bandit 1250. Het zijspanframe moet ik nog maken, de bak die erop komt is een Velorex.

1394753


1394754
 
Mooi klassiek, hoewel het spannetje er vooroorlogs uit ziet en dat is de A65 duidelijk niet. Maar het is zeker een attentietrekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan