• Hoi Bezoeker, we hebben nieuwe functionaliteit toegevoegd aan het Techniek forum. Lees hier meer.

Bezitters van Benelli TRK 502 / X?

6 okt 2016
17
6
50
Hoorn
Ik zou gaan voor de Benelli 752 S,,,,,,, mits ze deze leveren in een andere kleur als groen.

Ik zelf een Trk 502, na 28 jaar japans.

Maar wie ben ik,,,,,,,,,,

• Like
Waarderingen: jongdera

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
452
28
drenthe
Helaas de benelli word pas eind mei leverbaar te laat voor mij en word ook leverbaar in het wit dat wel
De honda cb650R is afgevallen heb vandaag proefgezeten maar kniehoek is te sportief icm de zithouding aan het stuur ,het is een vrij forse motor ook al doet de plaatjes anders vermoeden op internet
Dus blijft kawasaki ninja 650 of yamaha MT-07 over
Waarvan de voorkeur van die 2 uitgaat naar de kawa voorlopig.

• Like
Waarderingen: Stoffels1980

popma

Rookie
20 jun 2010
4
2
43
Ik ben geïnteresseerd in de trk502x, kan iemand zijn ervaring met mij delen. Zit ook te kijken naar een Kawasaki versys 650, maar de bernelli ziet er heel mooi uit.

• Like

Stoffels1980

MF'er
16 dec 2018
64
19
38
Deventer
Ik ben geïnteresseerd in de trk502x, kan iemand zijn ervaring met mij delen. Zit ook te kijken naar een Kawasaki versys 650, maar de bernelli ziet er heel mooi uit.
Ik heb deze motor nu ongeveer een maand heb... Hij bevalt me heel goed. Ik denk en vind dat de kwaliteit heel goed is voor deze motor. Een grote, degelijke fiets zonder veel extra's... Het enige punt wat ik me serieus kan bedenken om hier niet voor te kiezen is het vermogen van 48 pk, wat voor mij prima is maar uiteraard niet heel veel is. Gewoon eens gaan proefrijden :)

popma

Rookie
20 jun 2010
4
2
43
Ik heb deze motor nu ongeveer een maand heb... Hij bevalt me heel goed. Ik denk en vind dat de kwaliteit heel goed is voor deze motor. Een grote, degelijke fiets zonder veel extra's... Het enige punt wat ik me serieus kan bedenken om hier niet voor te kiezen is het vermogen van 48 pk, wat voor mij prima is maar uiteraard niet heel veel is. Gewoon eens gaan proefrijden :)
bedankt voor je reactie, ik ga zeker een proefrit maken. Momenteel rij ik op een Burgman 400 uit 2016 dus qua pk's ga ik erop vooruit. Ik rij voornamelijk woon werk verkeer dus 48 Pk is voldoende. en soms op een zondag een stukje rijden. Maar dat kan prima met een 500cc. het ziet er allemaal heel mooi uit. aankomende week ga ik een dealer bezoeken.

• Like

Stoffels1980

MF'er
16 dec 2018
64
19
38
Deventer
bedankt voor je reactie, ik ga zeker een proefrit maken. Momenteel rij ik op een Burgman 400 uit 2016 dus qua pk's ga ik erop vooruit. Ik rij voornamelijk woon werk verkeer dus 48 Pk is voldoende. en soms op een zondag een stukje rijden. Maar dat kan prima met een 500cc. het ziet er allemaal heel mooi uit. aankomende week ga ik een dealer bezoeken.
Er zijn momenteel vier Benelli dealers in Nederland. In Soesterberg, Grave, Hippolytushoef en in Coevorden....

popma

Rookie
20 jun 2010
4
2
43
ik heb al een dealer gevonden, kan je mij ook vertellen wat het verbruik is ?

popma

Rookie
20 jun 2010
4
2
43
ben bij de dealer geweest, we hebben de trk502 bekeken maar helaas deze motorfiets is te hoog. mijn vrouw komt niet bij de grond, ondanks dat de machine maar 80 cm is. ziet er wel fantastisch uit.

Stoffels1980

MF'er
16 dec 2018
64
19
38
Deventer
ben bij de dealer geweest, we hebben de trk502 bekeken maar helaas deze motorfiets is te hoog. mijn vrouw komt niet bij de grond, ondanks dat de machine maar 80 cm is. ziet er wel fantastisch uit.
Helaas! Goed dat je hem in ieder geval hebt bekeken, de TRK 502 X is overigens nog iets hoger door langere veerweg....

Frost_More

MF'er
15 jan 2011
179
1
29
Oosterhout
Is iedereen hier nog steeds tevreden met deze machine?

Het is een zeer mooi ogende machine! Ben zelf erg geïnteresseerd in de hoogte en het gewicht haha. Ik ben zelf 1,75 en ben erg bang dat deze motor te zwaar / te hoog is om goed stilstaand te manuvreren.