Beste motorsite 2017

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Op de site van VerzekerUzelf.nl wordt gezocht naar de beste motorsite van Nederland. Waar vindt je de beste informatie, mooiste toertochten of de hechtste community. Momenteel gaat Racesport.nl aan de leiding (ruim 600 stemmen) en staat Motor-Forum.nl 6de (bijna 90 stemmen), dat kan béter! })

Stemmen kan tot t/m 31 juli :t
 
Laatst bewerkt:
DTA systems. :X

Leuke manier van reclame maken en u doet allemaal mee.
Echter denk ik dat weinig fora/sites zijn met meer dan 235134 geregistreerde gebruikers.
 
Laatst bewerkt:
wel jammer dat verzekeruzelf.nl maar een matige motorverzekering heeft die instructiedagen op een circuit niet dekt. ondanks dat ze goedkoop/goedkoper zijn dan andere verzekeraars, laten ze hier toch wel een dikke steek vallen. want in feite komt het erop neer dat zíj bepalen of ik een voortgezette motorcursus mag doen. (het voelt een beetje als een winterstop van je verzekering: je wil wel rijden op een mooie winterdag, maar je mag niet van je verzekeraar)
 
wel jammer dat verzekeruzelf.nl maar een matige motorverzekering heeft die instructiedagen op een circuit niet dekt. ondanks dat ze goedkoop/goedkoper zijn dan andere verzekeraars, laten ze hier toch wel een dikke steek vallen. want in feite komt het erop neer dat zíj bepalen of ik een voortgezette motorcursus mag doen. (het voelt een beetje als een winterstop van je verzekering: je wil wel rijden op een mooie winterdag, maar je mag niet van je verzekeraar)

Dan moet je maar een keer niet vallen bij zo'n veiligheidscursus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan