Benzinebestendige kit

adrinalino

MF'er
16 jun 2015
157
6
Eernewoude
Halo allemaal, ik heb jullie hulp nodig.
Om de inhoud van m'n tank te vergroten heb ik een aluminium tank gemaakt die bovenop m'n normale tank past. 20190607_172715.jpg
Deze tank had ik met een 4 cm dikke strip op mn tank geplakt. Dit ging ongeveer 3 maanden goed totdat ie vandaag begon te lekken. De kit was helemaal zacht geworden. Het leek wel eiwit. De kit die ik gebruikt had was Polymax high tack.
Omdat het systeem zo goed werkte wil ik het nog wel een keer proberen maar dan met een kit die wel bestand is tegen benzine. Wie kent zo'n kit?
Alvast bedankt. Hoi, Aad.20190607_173224.jpg
 
Mijn mening over de huidige constructie zal ik niet delen. Maar zorg er wel voor dat het gewoon autonoom werkt, dus die bovenste tank afsluiten zoals een benzinetank en de onderste ook. Zodra de onderste tank op raakt, een benzinekraantje op de bovenste tank open zetten of zo.
 
Mijn mening over de huidige constructie zal ik niet delen. Maar zorg er wel voor dat het gewoon autonoom werkt, dus die bovenste tank afsluiten zoals een benzinetank en de onderste ook. Zodra de onderste tank op raakt, een benzinekraantje op de bovenste tank open zetten of zo.
Dit is inderdaad een goed idee. Dan heb je ook een bewezen veilig systeem.
 
I.g.v. een politie-controle in Duitsland mag je alvast geen centimeter meer doorrijden als zulk gevaarlijk geknoei wordt opgemerkt .
( dit gebeurt bijv. al als ze zien dat je "fancy" AFTERMARKET remhendels hebt gemonteerd .)



Klopt, wat voor NLlers in D geldt is me niet helemaal duidelijk
 
Klopt, wat voor NLlers in D geldt is me niet helemaal duidelijk

Volgens mij ontloop je als Nederlander wel de Duitse wokmelding ( of hoe dat daar maar heet ) , ...het is dan wel "staan blijven" , ... een boete en de motor laten repatrieren naar Nederland op eigen kosten ( of middels de ANWB ).

....en dan met de "Zug" naar huis -O-
 
Laatst bewerkt:
In he grensgebied zijn Duitsers die hun motor op NL kenteken zetten omdat ze dan niet voor ieder bandje of lampje of meer naar de TÜV moeten. In verband met dat verhaal ia het mij niet helemaal duidelijk, wij hebben niet voor alles een inlegvel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan