Benelli TNT 1130 sport evo 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaiz

MF'er
14 apr 2009
123
3
Oosterhout
Te koop Benelli TNT 1130 sport evo uit 2007.
Wegens emigratie aangeboden.

dit is het evo model met alle updates reeds uitgevoerd vanuit de fabriek.
Heerlijke motor met voldoende power en een prachtig uiterlijk.

Vraagprijs : € 4000
MF Prijs: €3700
Km stand : 29500 km

Voorzien van de volgende extras;
- PowerCommander 3 USB
- HPE carbon uitlaat
- Dectat pipe
- Heldere knipper glazen voorzijde
- Tail tidy
- led knippers achter en voor
- rim striping
- Speciale zadel bekleding
- carbon windshield
- alle originele onderdelen aanwezig

20160817_153249.jpg

20160326_123211.jpg
 

Bijlagen

  • 20160823_150003.jpg
    20160823_150003.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Nette prijs voor een spectaculaire motor. Beter dan deze driecylinder wordt het niet.
 
Wanneer je in de profielinformatie van de verkoper kijkt lijkt het me waarschijnlijk dat de motor in Oosterhout of omgeving staat.
 
hoe actueel zijn de foto's ? Op de ene oranje knippers en op de andere niet. Op marktplaats heb je meer foto's maar ook daar is veel verschil. Soms staande spiegels, soms bar ends, enz. Op de ene foto versleten banden, op de andere prima banden. Kan je foto's maken van de motor zoals deze er nu op dit moment bij staat ? Via pb mag ook, ik heb je al een bericht gestuurd met wat vragen over het onderhoud.
 
Dank jullie wel. inderdaad een heerlijke prachtige motor en zeker weer eens wat anders. Altijd met heel veel plezier en probleemloos gereden.
Alle originele onderdelen zitten erbij.
 
Dikke Fiets, Uber Ge*L! Man, wat heb ik genoten van een dergelijke fiets, toen ik tijdens een georganiseerde motorrit er achteraan reed. Kippevel-momentjes, geen motor voor verwende-gladgestreken-13ineendozijn liefhebbers.

Te heftig voor mij (iets met moeite met kalmpjes rijden).
 
Verkocht. Hopelijk geniet de nieuwe eigenaar er net zo veel van dan dat ik heb gedaan!! Mis hem nu al.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan