benelli leoncino 500 (trail/scrambler) topic

Nee, ze houden me nog steeds aan het lijntje. Motor uit laten lezen, geen foutcodes. Nu wacht ik al bijna 2 maanden op een andere mapping. Ondertussen is het remvloeistof reservoir ook helemaal gaan corroderen.
Andere dealer proberen, je hebt toch fabrieksgarantie?! Remvloeistof reservoir kost een paar tientjes.
Als de dealer je zo aan het lijntje houdt had ik al bij de importeur op de stoep gestaan.
 
Motor heeft een tijdje bij de dealer gelogeerd, uiteindelijk alles problemen opgelost.
Aan de computer gehangen, temperatuursensor vernieuwd, nieuw remvloeistofreservoirdeksel , nieuwe dop op het koelvloeistofreservoir, etc.
 
Motor heeft een tijdje bij de dealer gelogeerd, uiteindelijk alles problemen opgelost.
Aan de computer gehangen, temperatuursensor vernieuwd, nieuw remvloeistofreservoirdeksel , nieuwe dop op het koelvloeistofreservoir, etc.
Hete uitlaat bochten ook opgelost?
 
Motor heeft een tijdje bij de dealer gelogeerd, uiteindelijk alles problemen opgelost.
Aan de computer gehangen, temperatuursensor vernieuwd, nieuw remvloeistofreservoirdeksel , nieuwe dop op het koelvloeistofreservoir, etc.
Jemig !! Je hebt in maart gesignaleerd dat de uitlaten (te) heet worden en in sept wordt het eens opgelost???
Waoh dat is 5 maanden.
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar welke dealer is dat??

Ik wil van mijn deauville 700 af, en heb naar de nieuwe 800 versie gekeken. Vind het een super leuk ding om te zien en leuk geprijsd maar ja,
Blijf toch een beetje voorzichtig met dat chinees spul.
Hoewel de dealert hier mij een heel verhaal ophing dat de fabrikant zo goede chinees is en nog meer maakt en ook voor BMW levert etc etc,

Ik zou graag wat meer over lange termijn ervaringen over het nieuwe Benelli lezen.

Ik bedoel die zelfde dealer heeft ook 2 van die Voge off-road dingen staan na een jaar ingeruild met 2.500 en iets van 3000 km er op.
Ik denk dan altijd; Waarom?? Valt het dan toch tegen? Technische problemen? Toch te weinig vermogen?
Ik bedoel die Honda van mij is niet spannend maar hij doet het altijd, altijd altijd.
 
Ik heb mijn Benelli Leoncino trail ook allang niet meer. Jaar mee gereden en toen was ik hem zat qua vermogen. Nu weer terug op het oude vertrouwde Ducati honk
 
Heerlijk sturende fiets met meer dan voldoende vermogen.
Zat zwaardere motoren gereden maar nog nooit zo veel plezier gehad.
Echt een bochten machine.

Het geluid is passend, toch naar mijn persoonlijke smaak wat bescheiden.
Iemand ervaring met het uitvoeren van decat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan