Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Ik heb 10 jaar gesproken van ne GS (niet dat ik zo oud ben hoor), en ein-de-lijk heb ik hem 😍

Ah nog een GS rijder, mooie kleurstelling ook, vind het zo eerder op een Africa Twin lijken ;)
Je gaat al de goede kant op, ik heb mijn GS nu 8 maanden en ben alweer over de 10.000 gereden.
Welkom terug
 
Ah nog een GS rijder, mooie kleurstelling ook, vind het zo eerder op een Africa Twin lijken ;)
Je gaat al de goede kant op, ik heb mijn GS nu 8 maanden en ben alweer over de 10.000 gereden.
Welkom terug

Dank je!
't Is een beetje mijn therapie. Vandaag exact een maand geleden is mijn vriendin overleden. We hadden de GS nog samen gaan bestellen. 't Is toch altijd zeer gemengd als ik opstap.

Gisteren een reis gepland om samen met mijn broer (R6) te doen in september.

- Vertrek in de Vlaamse Ardennen
- Calais -> Boulogne-sur-mer waar we Cap Blanc Nez en Cap Gris Nez halt houden
- Rouen
- Le Mans
- La Rochelle -> Overzet naar Bac du Verdon-sur-mer
- Bordeaux
- Bayonne
- San Sebastian (Ik moet gewoon een foto hebben voor de naam van dat stadje)
- Pamplona
- Zaragoza (Want dat is de stad van m'n drooooomen)
- Andorra
- Perpignan
- Montpellier
- Le Puy en Velay
- Roanne
- Le Creusot
- Autun
- Chateau-Chinon
- Avallon
- Troyes
- Epernay
- Laon
- Hometown en 3370 km later
 
Dank je!
't Is een beetje mijn therapie. Vandaag exact een maand geleden is mijn vriendin overleden. We hadden de GS nog samen gaan bestellen. 't Is toch altijd zeer gemengd als ik opstap.

Gisteren een reis gepland om samen met mijn broer (R6) te doen in september.

- Vertrek in de Vlaamse Ardennen
- Calais -> Boulogne-sur-mer waar we Cap Blanc Nez en Cap Gris Nez halt houden
- Rouen
- Le Mans
- La Rochelle -> Overzet naar Bac du Verdon-sur-mer
- Bordeaux
- Bayonne
- San Sebastian (Ik moet gewoon een foto hebben voor de naam van dat stadje)
- Pamplona
- Zaragoza (Want dat is de stad van m'n drooooomen)
- Andorra
- Perpignan
- Montpellier
- Le Puy en Velay
- Roanne
- Le Creusot
- Autun
- Chateau-Chinon
- Avallon
- Troyes
- Epernay
- Laon
- Hometown en 3370 km later

Klinkt als een stevig ritje, momenteel zit ik vlakbij Montpellier, Perpigan en Andorra vorige maand al gedaan ;)

Wel erg om te horen van je vriendin, neem aan dat het ritje een ode aan je vriendin wordt
 
Klinkt als een stevig ritje, momenteel zit ik vlakbij Montpellier, Perpigan en Andorra vorige maand al gedaan ;)

Wel erg om te horen van je vriendin, neem aan dat het ritje een ode aan je vriendin wordt

De moeite om door Andorra te rijden?
Het is mijn allereerste motorvakantie, dus het is toch wel een beetje spannend.
 
Uit het moto-gp topic:

Uitslag na Race 8:

Jimmeh 53 punten
Nameless 51 punten
Polymorph 47 punten
Sheldon 46 punten
Bartvh 35 punten
 
Iemand naar de CB-day in Antwerpen vandaag?
De weersverwachtingen lijken oké. Ik zet aan rond 10 richting Gentse haven en verder binnendoor naar 't Stad :]
 
Iemand naar de CB-day in Antwerpen vandaag?
De weersverwachtingen lijken oké. Ik zet aan rond 10 richting Gentse haven en verder binnendoor naar 't Stad :]
Was wel van plan om te gaan ma plannen van de voormiddag waren nogal uitgelopen dus daar niet meer geraakt.
 
Langer op de parking naar de brommers staan kijken, dan eigenlijk op locatie zelf geweest te zijn. Het was het ritje heen en terug waard :)
 
Opvraag van Vke zou ik de Wieke Tingels oprecht willen danken voor de steun en aanwezigheden die de familie kreeg bij het verlies van haar neef Tony, het gaat niets veranderen maar betekende enorm veel op deze moment.
 
Opvraag van Vke zou ik de Wieke Tingels oprecht willen danken voor de steun en aanwezigheden die de familie kreeg bij het verlies van haar neef Tony, het gaat niets veranderen maar betekende enorm veel op deze moment.


Moge de steun van mij en al de anderen je troost bieden.
En de goede herinneringen aan Tony het verlies verzachten.
 
Maandag de 1ste juli kreeg ik een telefoontje dat Tony gevallen was en dat het er nie goed uitzag. Ik , Tony zijn partner en stiefzoon zijn toen naar het CHU te luik gereden waar we na even wachten het nieuws kregen dat Tony door interne bloedingen al een hartstilstand had moeten doorstaan. Ze hebben uren geprobeerd om die interne bloedingen te stoppen maar hij bleef bloed verliezen. Tijdens zijn tweede scan heeft hij weer een hartstilstand gehad maar daar hebben ze hem nie meer uitgekregen. Als een klap in uw gezicht komt zoiets aan. Ineens is alles anders. Vandaag na bijna twee weken ligt hij eindelijk op zijn rustplaats. Al die dagen leken wel een enge droom waar niet uit te geraken was. Hij zei altijd dat als die dan toch moest gaan da op zijn motor moest zijn en daar troosten wij ons aan.

Bedankt iedereen voor de steun. Bedankt voor het mooie bloemstuk met de tekst " leer ze rijden daarboven. Gaaaaaaas " . Bedankt om van zover te komen om afscheid te pakken van Tony.

Motorrijden zit in je bloed, da kruipt waar het nie gaan kan maar we weten allemaal dat we kwetsbaarder zijn bij een ongeval. Rij voorzichtig iedereen.
 
Maandag de 1ste juli kreeg ik een telefoontje dat Tony gevallen was en dat het er nie goed uitzag. Ik , Tony zijn partner en stiefzoon zijn toen naar het CHU te luik gereden waar we na even wachten het nieuws kregen dat Tony door interne bloedingen al een hartstilstand had moeten doorstaan. Ze hebben uren geprobeerd om die interne bloedingen te stoppen maar hij bleef bloed verliezen. Tijdens zijn tweede scan heeft hij weer een hartstilstand gehad maar daar hebben ze hem nie meer uitgekregen. Als een klap in uw gezicht komt zoiets aan. Ineens is alles anders. Vandaag na bijna twee weken ligt hij eindelijk op zijn rustplaats. Al die dagen leken wel een enge droom waar niet uit te geraken was. Hij zei altijd dat als die dan toch moest gaan da op zijn motor moest zijn en daar troosten wij ons aan.

Bedankt iedereen voor de steun. Bedankt voor het mooie bloemstuk met de tekst " leer ze rijden daarboven. Gaaaaaaas " . Bedankt om van zover te komen om afscheid te pakken van Tony.

Motorrijden zit in je bloed, da kruipt waar het nie gaan kan maar we weten allemaal dat we kwetsbaarder zijn bij een ongeval. Rij voorzichtig iedereen.

Sterkte Alex!
 
Maandag de 1ste juli kreeg ik een telefoontje dat Tony gevallen was en dat het er nie goed uitzag. Ik , Tony zijn partner en stiefzoon zijn toen naar het CHU te luik gereden waar we na even wachten het nieuws kregen dat Tony door interne bloedingen al een hartstilstand had moeten doorstaan. Ze hebben uren geprobeerd om die interne bloedingen te stoppen maar hij bleef bloed verliezen. Tijdens zijn tweede scan heeft hij weer een hartstilstand gehad maar daar hebben ze hem nie meer uitgekregen. Als een klap in uw gezicht komt zoiets aan. Ineens is alles anders. Vandaag na bijna twee weken ligt hij eindelijk op zijn rustplaats. Al die dagen leken wel een enge droom waar niet uit te geraken was. Hij zei altijd dat als die dan toch moest gaan da op zijn motor moest zijn en daar troosten wij ons aan.

Bedankt iedereen voor de steun. Bedankt voor het mooie bloemstuk met de tekst " leer ze rijden daarboven. Gaaaaaaas " . Bedankt om van zover te komen om afscheid te pakken van Tony.

Motorrijden zit in je bloed, da kruipt waar het nie gaan kan maar we weten allemaal dat we kwetsbaarder zijn bij een ongeval. Rij voorzichtig iedereen.

sterkte idd, we zullen hem niet vergeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan