Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Planning is gemaakt voor de meerdaagse, nog 11 dagen :]
denk erover om nog een dagje eerder te vertrekken, rij tot Parijs over de snelweg, daarna zoveel mogelijk offroad.
Ondertussen heb ik de winch al bijna gereed, enkel nog verzinnen hoe ik deze het beste kan monteren.....
 
Planning is gemaakt voor de meerdaagse, nog 11 dagen :]
denk erover om nog een dagje eerder te vertrekken, rij tot Parijs over de snelweg, daarna zoveel mogelijk offroad.
Ondertussen heb ik de winch al bijna gereed, enkel nog verzinnen hoe ik deze het beste kan monteren.....
Offroad :o
 
Planning is gemaakt voor de meerdaagse, nog 11 dagen :]
denk erover om nog een dagje eerder te vertrekken, rij tot Parijs over de snelweg, daarna zoveel mogelijk offroad.
Ondertussen heb ik de winch al bijna gereed, enkel nog verzinnen hoe ik deze het beste kan monteren.....

:}
Ik kijk al uit naar de film :Y
 
Planning is gemaakt voor de meerdaagse, nog 11 dagen :]
denk erover om nog een dagje eerder te vertrekken, rij tot Parijs over de snelweg, daarna zoveel mogelijk offroad.
Ondertussen heb ik de winch al bijna gereed, enkel nog verzinnen hoe ik deze het beste kan monteren.....

Moest ik het op de moment kunnen betalen zou ik meerijden ...lijkt me een leuke ervaring
Verlof heb ik heel de week |(
 
Uit het motogp stemtopic:

Uitslag na Race 4:

Nameless 26 punten
Jimmeh 25 punten
Sheldon 24 punten
Polymorph 22 punten
Bartvh 21 punten
 
Kan afstaan voor adoptie al voor de geboorte :?

_O-
Neen, eenmaal een fietstocht op gang is gezet, is acceptatie door derden niet meer van toepassing.
Hierdoor vervallen al je rechten die samenvallen in elke vorm van ontspanning.

Daarentegen zou het niet rechtvaardig zijn, door deze geplande biologieproject, uit te smeren op je collega motorrijders.

Hierom is de uitspraak van de door u gevraagde adoptie aan derden niet van toepassing, en krijgt u minimaal 3 jaar luierstraf onvoorwaardelijk.
U kunt hiertegen niet in beroep gaan.



:+
 
Laatst bewerkt:
Neen, eenmaal een fietstocht op gang is gezet, is acceptatie door derden niet meer van toepassing.
Hierdoor vervallen al je rechten die samenvallen in elke vorm van ontspanning.

Daarentegen zou het niet rechtvaardig zijn, door deze geplande biologieproject, uit te smeren op je collega motorrijders.

Hierom is de uitspraak van de door u gevraagde adoptie aan derden niet van toepassing, en krijgt u minimaal 3 jaar luierstraf onvoorwaardelijk.
U kunt hiertegen niet in beroep gaan.



:+
_O- :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan