Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

maxresdefault.jpg
 
Ik wist gewoon dat het gene moto was :P

Idd wel tijd voor wat te beginnen dromen.. alleen zal het voor mij niet kunnen dit jaar. Kheb cursus van eind april tot eind juni en dan kan ik 0.0 congé pakken B|B|B| En de rest van het jaar ook nog wat van die zever..
 
Ik wist gewoon dat het gene moto was :P

Idd wel tijd voor wat te beginnen dromen.. alleen zal het voor mij niet kunnen dit jaar. Kheb cursus van eind april tot eind juni en dan kan ik 0.0 congé pakken B|B|B| En de rest van het jaar ook nog wat van die zever..

Ik vind dat je er eind mei vrij ziek uitziet,
best een weekje niet werken dan ;)
 
Flauw hè :Y

Maar over brommers gesproken (of net niet); moeten we niet eens beginnen denken aan het volgende "hier-en-daar-stemmen" topic? :]

Ik heb 27 tot 31 mei al verlof vastgezet voor de meerdaagse... 2 weken eerder was niet meer mogelijk 😣
 
Moest jij niet naar Elton John :?

Ja, was ik (gelukkig) al helemaal vergeten :')

Maar er is nog ander (en beter) nieuws te melden: midden mei verwachten we mini-motorrijder/-ster nr 5 in ons gezin *O**O**O*
Dus ik moet wel nog eens even kijken wat de mogelijkheden zijn voor de meerdaagse.
Kijken jullie al maar wat er voor wie past, en dan kan ik nog beslissen :Y
 
Ja, was ik (gelukkig) al helemaal vergeten :')

Maar er is nog ander (en beter) nieuws te melden: midden mei verwachten we mini-motorrijder/-ster nr 5 in ons gezin *O**O**O*
Dus ik moet wel nog eens even kijken wat de mogelijkheden zijn voor de meerdaagse.
Kijken jullie al maar wat er voor wie past, en dan kan ik nog beslissen :Y

Je wist het misschien nog niet, maar er bestaat tegenwoordig ook zoiets als anticonceptiemiddelen. In vergelijking met de actie die je inmiddels al uitgevoerd hebt, is het een stuk goedkoper :+

Maar toch...... gefeliciteerd met jullie 3de wereldwonder :Y
 
Je wist het misschien nog niet, maar er bestaat tegenwoordig ook zoiets als anticonceptiemiddelen. In vergelijking met de actie die je inmiddels al uitgevoerd hebt, is het een stuk goedkoper :+

Maar toch...... gefeliciteerd met jullie 3de wereldwonder :Y

_O-
Hoe meer (motor)zielen hoe meer vreugd :]:]
 
Ja, was ik (gelukkig) al helemaal vergeten :')

Maar er is nog ander (en beter) nieuws te melden: midden mei verwachten we mini-motorrijder/-ster nr 5 in ons gezin *O**O**O*
Dus ik moet wel nog eens even kijken wat de mogelijkheden zijn voor de meerdaagse.
Kijken jullie al maar wat er voor wie past, en dan kan ik nog beslissen :Y


Proficiat:Y




Ps ,ik weet van nietsO-):+
 
Terug
Bovenaan Onderaan