Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Ik kan normaal wel ,kinderen zijn weg en die van ons ook dus niemand thuis ....ergens wel zin maar vrees dat tempo wa hoog ga liggen dus twijfel nog ....|(
 
Bedankt voor iedereen die is meegegaan, het was weer tof! :]

Aan allen die niet mee konden, tot volgend jaar }:O

:^

Man, mij kont doe zeer, ik kan amper zitten :(

Dacht gisteren nog goed door te knallen, nog 3x file gehad. Ene keer zelfs bijna 10km aan de werken op de E313 :/ wist op den duur gewoon ni meer hoe ik moest gaan zitten :')
 
Ken da gevoel _O-

Ik in Duitsland nog ff 240 gereden op gps de rest tot België 180.
Eens in België 140 en aan de werken 4 pinkers over de pechstrook :o:P
 
:^

Man, mij kont doe zeer, ik kan amper zitten :(

Dacht gisteren nog goed door te knallen, nog 3x file gehad. Ene keer zelfs bijna 10km aan de werken op de E313 :/ wist op den duur gewoon ni meer hoe ik moest gaan zitten :')

Heb ook nog wat file gehad op de brusselse buitenring, maar was toch op voorziene uur thuis (20u15) :Y
 
Ken da gevoel _O-

Ik in Duitsland nog ff 240 gereden op gps de rest tot België 180.
Eens in België 140 en aan de werken 4 pinkers over de pechstrook :o:P
Ah, wij hebben op het laatste stuk snelweg rustig gereden hoor :+

En ik tussen de file door, reden zo gemiddeld 30km/u, ik met ongeveer 45km/u er tussendoor.
 
In de openingspost zijn helaas de links gebroken. Sorry als ik hier voor de honderdste keer dezelfde vraag stel.
Wie zijn er Belgen? Waar spreken we af om een toertje te doen? Hoe spreken we af om een toertje te doen?

Enne... laatst een paar dagen Oostenrijk gedaan. Topspeed: 232, average riding: 95, average overall: 89.
Geeft een beetje aan hoe ik graag rij op de autostrade, maar op binnenwegen ben ik wel erg voorzichtig.
 
In de openingspost zijn helaas de links gebroken. Sorry als ik hier voor de honderdste keer dezelfde vraag stel.
Wie zijn er Belgen?
De meeste zijn gewoon belg hoor, al zit er wel eentje bij die eerder een verdwaalde nederlander is ;)
Waar spreken we af om een toertje te doen?
Liefst bij een tankstation dat niet open is bij een temperatuur die niet hoger is dan 10*C
Hoe spreken we af om een toertje te doen?
Online, offline, via postduif, er zijn best veel mogenlijkheden. Helaas is wel de traditionele telegram geen optie meer :(
Enne... laatst een paar dagen Oostenrijk gedaan. Topspeed: 232, average riding: 95, average overall: 89.
Geeft een beetje aan hoe ik graag rij op de autostrade, maar op binnenwegen ben ik wel erg voorzichtig.
Oostenrijk? meer zoals boeterijk zeker :o

Gem snelheid is moeilijk om te vergelijken omdat het sterk afhangt van de baantjes die je rijd. Meestal is het het leukst als je ergens rond de 60-70km/h gemiddeld kan rijden, zonder autostrade.

Het belangrijkste als je een keertje wilt meerijden is vooral dat je een foto post van je koffiemachine. Dan hebben we wat een gedacht wat er te wachten staat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan