Beleid in Techniek

Aanduiding voor 'experts' ?

• Ja

Stemmen: 103 74,1%
  • Nee

Stemmen: 27 19,4%
  • Max 5 experts

Stemmen: 2 1,4%
  • max 10 experts

Stemmen: 4 2,9%
  • max 15 experts

Stemmen: 3 2,2%

• Totaal aantal stemmen
    139

MeanBlueMan

Moderator
Crew
Donateur
8 jan 2003
103.055
675
www.motor-forum.nl
Dat is heel lastig want de meeste problemen zijn vrij specifiek een dan is zo'n sjabloon alleen maar lastig.
Maar volgens mij is er wel een sjablonen plugin dus als er een goed voorstel is...
De problemen kunnen heel specifiek zijn, maar bij iedere vraag is het merk/type/bouwjaar eigenlijk altijd van belang en er zijn topicstarters die dat vergeten te vermelden.

Sjabloon met wat standaard belangrijke items zou dus wel handig kunnen zijn.

Merk:
Type:
Bouwjaar:

Probleem:
Wat is er al aan gedaan:

• Like
Waarderingen: Zenuwlijer en E.G.J.

Zeroground

MF veteraan
6 apr 2003
5.787
232
40
Eindhoven
Post van Clank is helemaal mooi, maar die van Zot is voldoende.

Een keuzemenu met merken en types zoals bij een webshop als Louis.de is optimaal, maar daar zal wel voor betaald moeten worden.

Laatst bewerkt:

MeanBlueMan

Moderator
Crew
Donateur
8 jan 2003
103.055
675
www.motor-forum.nl
Post van Clank is helemaal mooi, maar die van Zot is voldoende.

Een keuzemenu met merken en types zoals bij een webshop als Louis.de is optimaal, maar daar zal wel voor betaalt moeten worden.
Van die uitklapmenu-dingen ? Die vind ik echt superstom en onhandig.

Als iemand hulp wil, mag hij/zij best de moeite nemen even de merknaam gewoon te typen, lijkt mij.

Zenuwlijer

MF veteraan
Donateur
26 mei 2015
5.424
3.640
Infernum
Het lijkt me goed om in de topic titel ook een soort format te hanteren.

Probleem + Motor (merk/type)

Op deze manier wordt het zoeken ook wat makkelijker en overzichtelijker voor de forum bezoekers die in de toekomst hetzelfde probleem hebben.

• Like
Waarderingen: Sloopkogel en *Jan*

Zeroground

MF veteraan
6 apr 2003
5.787
232
40
Eindhoven
Van die uitklapmenu-dingen ? Die vind ik echt superstom en onhandig.
Jij bent teveel gewend aan te slechte "ondersteunende" ICT-systemen
Als iemand hulp wil, mag hij/zij best de moeite nemen even de merknaam gewoon te typen, lijkt mij.
Dat vind ik ook, maar dan ook consequent topics sluiten van mensen die hun probleem lanceren met het merk "HEllup!!!!1" en type "MjI SnEL"

MasterTommy

MF veteraan
14 sep 2008
13.170
103
27
Amsterdam
Voorgedefinieerde keuzes lijken me een beetje omslachtig. Een open veld voor merk + model lijkt me handiger aangezien er altijd wel meuk langskomt die niet in een bestaande categorie valt, en je wil bijvoorbeeld wel dat het veld verplicht wordt ingevuld voordat er een topic geplaatst is.

Clank

MF veteraan
25 okt 2016
1.223
250
Helmond
Ik denk dat we inderdaad niet al te veel dingen vast moeten willen leggen, maar mensen de ruimte zelf dingen moeten laten bedenken. Uitzonderingssituaties hou je toch en drop down menu's zijn super irritant.

De meeste weten namelijk niet dat dit soort info handig is, maar willen het best graag geven om beter geholpen te worden. Dit zou een hulpmiddel kunnen zijn.

E.G.J.

Zag dat het slecht was!!
Donateur
2 sep 2004
19.140
3.841
Grosswolderfeld Germany
Als ik op dit moment kijk op de eerste pagina van Techniek, vragen en antwoorden zie ik onder andere deze topics:

Zondagmorgen/middag discussie
Bewering waar? Olieverbruik
Shoei neotec 2 met andere bluetooth kit
Goed spuitwerk tegen redelijke prijs in regio Aalsmeer?

Dit zijn natuurlijk wat uitzonderingen, maar wat moet er dan in de invul velden ingevuld worden bij dergelijke topics?
Bij de eerste niets, want die hoort in een autobatterij topic thuis.
De tweede ook niets, die moet in algemeen.
De derde kan ik geen touw aan vast knopen (pas door de reactie van anderen snapte ik een beetje waar het over ging)
Voor de vierde zou een (how to) topic geopend kunnen worden, "vak garage in de buurt" waarin de openingspost de aanbevelingen van gebruikers worden opgelijst.

• Like
Waarderingen: Sloopkogel