beginnen met het bouwen van een trike

Toch vertrouw ik het niet helemaal ,ik zie te veel onregelmatigheid in de las ook waar de koker aan het scharnierpunt zit.
Tis dat je zo ver weg woont anders zou ik zeggen ,kom er even mee langs.
ik twijfel toch aan de doorlassing

Dat is netjes geformuleerd zo.
Ik ben het met je eens
 
Ik hoop het, wij driewielers komen elkaar toch juist graag tegen in goede gezondheid. Bij voorkeur rond een vuurtje, biertje erbij, veel driewielers van verschillende soorten en makelij zodat we goeie afwisselende gesprekken hebben. Goede discussies over mooie vrouwen, slechte lassen, vreemde constructies, nieuwe ideeën, oude toepassingen en nieuwe driewielers. Zeker als ze zelfgebouwd zijn.
Ik hoop dat deze trike snel op een veilige manier de weg op kan, mooi project!
 
Ik hoop het, wij driewielers komen elkaar toch juist graag tegen in goede gezondheid. Bij voorkeur rond een vuurtje, biertje erbij, veel driewielers van verschillende soorten en makelij zodat we goeie afwisselende gesprekken hebben. Goede discussies over mooie vrouwen, slechte lassen, vreemde constructies, nieuwe ideeën, oude toepassingen en nieuwe driewielers. Zeker als ze zelfgebouwd zijn.
Ik hoop dat deze trike snel op een veilige manier de weg op kan, mooi project!

Mooi gesproken! En daarbij: iemand afzeiken is makkelijk gescoord, maar nogal verdrietig. Iemand vooruit helpen geeft een veel beter gevoel!

(maar ik zou die lassen ook wel even openslijpen, kijken hoe goed ze ingebrand zijn O-))
 
wil toch ook wel even reageren. meestal wordt de las beoordeelt op het uiterlijk ( had ook altijd ruzie met mijn baas over de las die er niet uitzag in zijn beleving maar nog nooit iets kapot gegaan) wat niet wil zeggen dat hij slecht hoeft te zijn. niet iedereen kan mooi lassen en ook dat is nog steeds geen garantie dat het goed is. hij gaat er zelf mee rijden maar zal ook wel niet willen verongelukken maar een aanbod van een expert zou ik niet afslaan alhoewel dat ook geen garantie is. zelf een proefje doen met soort gelijke las en materiaal en instelling van het apparaat en daarna doorslijpen om te zien hoe de las is , is ook een optie
 
Terug
Bovenaan Onderaan