beemer fighter deeeeeeeel 3.....

lang geleden voor m'n husqy ook zo'n soort pijp gemaakt. liep er als een raket mee. die bike was echt snel!

1385642
 
ja hoor. ben alleen met andere dingen bezig geweest en heb nog geen zin gehad om aan de bmw te werken. gaat sowieso goed komen. ;)
 
ja hoor. ben alleen met andere dingen bezig geweest en heb nog geen zin gehad om aan de bmw te werken. gaat sowieso goed komen. ;)
Ach` het gaat mij hier al net zo .. ik kom ook niet aan motoren toe .. die staan voor grof vuil in het hok onder een laag stof .
Het spul staat echter binnen en het rot dus direct niet weg 8-) ….
 
vandaag is de bandit van baasje veranderd, dus weer wat extra ruimte in de schuur. scheelt toch stiekem wel aardig wat ruimte. :P
 
  • Leuk
Waarderingen: SP1R
maar weer eens met de bmw begonnen. de turbo komt voor het achterwiel en in de ruimte boven het blok komt een grote interkoeler.

67570402_707099146401972_8945947278728757248_n.jpg
 
Jihaa, de man is terug :t

Meteen weer fijn van start. Turbo gaat toch weer veel vermogen geven zo te zien.
Voor op straat of weer voor een wiel? En de webers?

Succes in ieder geval!

Later,

Loek
 
ja hij wordt wel weer een poepie sterker dan met de supercharger als het goed is. iig wordt de manier waarop het vermogen erin komt totaal anders dan met de supercharger en dus beter wheeliebaar. ;)

ik wil hem sowieso nu voor op straat kunnen gebruiken, maar natuurlijk ook voor de wheelie competitie volgend jaar. eens kijken hoe hoog ik op de ranglijst kan komen met dit slagschip. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan