beemer fighter deeeeeeeel 3.....

inwendige maat van de 50mm buis is 46mm (2mm wanddikte) opp= 1661 mm2

inwendige maat van de platgedrukte 55mm buis is (ongeveer) 30 x 65mm geworden. opp= 1950 mm2
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook ff aan het rekenen geslagen om de onmogelijkheid van die stelling te bewijzen.

Ik heb gelukkig wél tijdig grondig en correct gelezen en zo mezelf behoed van al te voorbarige reacties. :P
 
50458270_593838354394719_5626402579324862464_n-jpg.1348632


past dat nog als de achtrbrug inveert ?
 
vraagje:
hoe krijg je de uitlaat door de achterbrug? De uitlaat is niet deelbaar, het ronde gedeelte van de twee bochten zit even hoog. Ik begreep dat het platte deel door het gat van de achterbrug moest omdat de buis in ronde vorm hier niet doorheen paste naast elkaar (ook i.v.m. de veerweg).
 
vraagje:
hoe krijg je de uitlaat door de achterbrug? De uitlaat is niet deelbaar, het ronde gedeelte van de twee bochten zit even hoog. Ik begreep dat het platte deel door het gat van de achterbrug moest omdat de buis in ronde vorm hier niet doorheen paste naast elkaar (ook i.v.m. de veerweg).

kijk nog maar eens goed naar de foto's. ;)

de eerste 2 foto's is zonder de platgedrukte pijpen...... die schuiven er namelijk op. als je er 1 opschuift zit die ver genoeg opzij om net de andere door het gat van de achterbrug langs de platte kant van de andere buis te kunnen schuiven.

't ken net!
 
zo nu en dan heb je van die dingen waar je je aan blijft ergeren.......... de buis tussen de turbo en plenum is zo'n ding. die zorgt ervoor dat de motor er lomp uitziet.

maar weer de slijptol tevoorschijn getoverd en gaan met die banaan!

lekker bezig geweest.............. om tot de conclusie te komen dat dit er ook niet uitziet zoals ik wil. _O- binnenkort maar weer mee aan de gang. :P
50560269_596075020837719_7596137300677885952_n.jpg
 
ziet er nog steeds breed uit. waarschijnlijk gaan we de andere kant maar op. dat was mijn eerste idee...... over de cilinderkop. komt er meteen meer ruimte vrij voor het luchtfilter.
 
een ander ding wat nog niet zo zat als ik wilde was het achterlicht. het laatste stuk ovale buis tussen het subframe en licht liep totaal niet in lijn met de rest en het achterlicht stond veel te schuin naar boven gericht. was bijna niet zichtbaar van achteren met de lampjes aan.

dus die hebben we ook even te grazen genomen! :)

50392793_596075214171033_7306343904322781184_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan