Nieuwe accu kost zo tussen de 50-100 euro denk ik. Ik zie Yuasa's voor 75 euro in webshops. Maar als je 'm laat monteren, ben je misschien meer kwijt. Of misschien doen ze dat voor niets, normaal wissel je vrij vlot een accu om.
Hoezo denk je dat dat uitvallen door de bougie komt? Kan ook andere oorzaken hebben...
Je kan 'm proberen aan te rennen, hoewel ik me afvraag of dat gaat werken, omdat er ook een chip in de sleutel zit en zonder stroom er niets herkend kan worden.
Heb je een druppellader? Zo niet, wil ik je als tip meegeven eentje te kopen, met daarbij een permanente aansluitkabel (laadkabel). Ik heb zelf een Optimate 3+ lader en een permanente kabel op mijn MT-03. Ik koppel de druppellader binnen 3 seconden aan de accu, zonder gerommel onder de tank. Ideaal! Bij montage kan je dan meteen die kabel er aan hangen. Met alle korte afstanden die je hebt gereden, heeft de accu waarschijnlijk weinig tot niet kunnen bijladen en kou nekt ook accu's. Kan ook nog zijn dat de dynamo defect is, maar gezien jij korte stukjes bent wezen rijden...