Motorgrover Die hard MF'er Lid geworden 12 sep 2004 Berichten 251 Waarderingsscore 0 Locatie Strijen 11 jan 2007 Onderwerp starter #26 Wie maakt me los van de laatste paar banden? Regenbanden heb ik ook nog in de aanbieding
aR1ekanaR1e Die hard MF'er Lid geworden 5 feb 2004 Berichten 361 Waarderingsscore 0 Locatie Maasdam 13 jan 2007 #27 Hoeveul hejje d'r nog?
rassie MF veteraan Lid geworden 22 aug 2004 Berichten 1.479 Waarderingsscore 0 Locatie Hoeksche Waard 13 jan 2007 #28 Hee Geert, niet alles wegdoen hoor, want ik wil er nog eentje meenemen naar ons kartavondje volgende week als extra bumper of om eventueel te "verliezen"als je me in wil halen
Hee Geert, niet alles wegdoen hoor, want ik wil er nog eentje meenemen naar ons kartavondje volgende week als extra bumper of om eventueel te "verliezen"als je me in wil halen
Motorgrover Die hard MF'er Lid geworden 12 sep 2004 Berichten 251 Waarderingsscore 0 Locatie Strijen 15 jan 2007 Onderwerp starter #29 rassie zei: Hee Geert, niet alles wegdoen hoor, want ik wil er nog eentje meenemen naar ons kartavondje volgende week als extra bumper of om eventueel te "verliezen"als je me in wil halen Klik om te vergroten... Heeeeeej gasgevers! Ze zijn allemaal weg, op de regenbanden na. Dus als je daar nog interesse in hebt, effe laten weten. Het wordt een nat jaar in 2007, dus wees erbij En Rassie, ik gooi er vrijdag wel eentje rond je nek wanneer ik je inhaal
rassie zei: Hee Geert, niet alles wegdoen hoor, want ik wil er nog eentje meenemen naar ons kartavondje volgende week als extra bumper of om eventueel te "verliezen"als je me in wil halen Klik om te vergroten... Heeeeeej gasgevers! Ze zijn allemaal weg, op de regenbanden na. Dus als je daar nog interesse in hebt, effe laten weten. Het wordt een nat jaar in 2007, dus wees erbij En Rassie, ik gooi er vrijdag wel eentje rond je nek wanneer ik je inhaal