Backup teruggezet

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Hallo MF'ers,

Wegens een corruptie in de database heb ik net een backup van 10:45 teruggezet. Alle gegevens tussen 10:45 en 15:45 zijn dus verloren.
Excuses voor het ongemak!
 
Laatst bewerkt:
En weer een probleem gehad met consistentie.

Backup van 18:30 terug moeten zetten ;(
Ik ga wat tests doen om er zeker van te zijn dat de database consistent is nu.
 
Ik merkte het ook, had al gereageerd op je eerdere berichtje, maar dat kwam ook niet over. En is nu ook weg natuurlijk. Maakt niet uit, ik hoop dat het goed komt maar heb alle vertrouwen er in! Bedankt voor het goede werk Ruud, :t
 
Ojee ik ben niet de enigste die een paar berichten mist....zijn we niet gewend Ruud. :P
 
Zojuist weer een back up terugggezet?
Het is de laatste week wel wat onstabiel voor mijn gevoel.
 
Er heeft een script gedraaid om wat zaken te repareren. Volgens de log kloppen er een paar dingen niet inderdaad.
Oa foto's die geupload zijn afgelopen zondag werken niet.

De posts moeten nu goed zijn maar ik moet maar kijken of ik de bijlages van zondag werkend kan krijgen...
 
Posts en nieuwe topics van vandaag zijn ook weg (mocht je jou daar niet bewust van zijn).

Los hiervan, fijn dat je er mee bezig bent! :t:t:t
 
Ik was al even bang dat de censuur politie de boel had overgenomen :+
 
Betekend dit ook dat de berichten in Postvak IN ook verdwenen zijn?
Ik gooide altijd de e-mail notificaties weg, maar ik lees ze nu voordat ik naar MF ga. Heeft mij al twee keer gered. :t
 
Ja, er bleven rare problemen bestaan na een update de geen problemen zou moeten veroorzaken :X

Dus backup van 18:15 terug moeten zetten om van het gedonder af te komen. Liever dat dan een inconsistente database...
 
Ja klopt, ben nog aan het onderzoeken waarom MF er ineens mee op is gehouden. Tot nu toe nog geen verklaring voor gevonden ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan