Assen Formule 1 circuit

Ik dacht dat het allemaal de schuld van dorna was :?

Veel dingen wel, toen de broertjes flammini het wsbk verpatsten aan Dorna is het bergafwaarts gegaan met WSBK.
WSBK werd te populair terwijl moto GP vaak saai was in die tijd, dus neem je de boel over en verneuk je het, oa door die domme kalender.
 
De F1 produceert tegenwoordig nauwelijks meer geluid dan mijn bladblazende buurman op zaterdagochtend.

Klopt. Gisteravond terug gekomen van een lang weekend Catalunya en mijn oordoppen had ik meer nodig voor de feestcamping muziek van de dj op de oranje tribune dan voor het beetje geluid van de hedendaagse F1 bolides.
 
Ze gaan in Assen gewoon door met het aanpassen van de baan voor de formule 1. Het circuit moet en zal blijkbaar verneukt worden vinden de hoge heren in Assen. :( Lees de laatste alinea maar. Dus de mensen die dachten dat de motoren nog op nummer 1 staan in Assen, droom maar lekker verder.


Bedrijfsmatig begrijp ik het wel: De organisatie van het TT Circuit heeft haar zaken gewoon goed voor elkaar en bereid zich op deze wijze ook weer voor op de toekomst. Daar kun je niks van zeggen. Als fan zijnde denk ik: Fuck! -O- en begrijp er geen snars van.
 
Ach kerels, als de Ruskenhoek nou rechtdoor getrokken word en de Strubben iets breder hebben we daar als motormannen geen last van.. tot ze er echt gaan racen met formule wagens is er nog weinig aan de hand.

Hoop alleen dat de aanpassingen aan circuits ( zandvoort of assen ) niet ten koste gaat van de dagen dat er door amateurs geraced kan worden of circuitdagen gedaan worden etc.
 
Ach kerels, als de Ruskenhoek nou rechtdoor getrokken word en de Strubben iets breder hebben we daar als motormannen geen last van.. tot ze er echt gaan racen met formule wagens is er nog weinig aan de hand.

Hoop alleen dat de aanpassingen aan circuits ( zandvoort of assen ) niet ten koste gaat van de dagen dat er door amateurs geraced kan worden of circuitdagen gedaan worden etc.
Ik ook, heb nog 2 dagen Cpz staan in Juli en Augustus. Hopen dat de werkzaamheden in de winter plaatsvinden O-) .
 
Hoop alleen dat de aanpassingen aan circuits ( zandvoort of assen ) niet ten koste gaat van de dagen dat er door amateurs geraced kan worden of circuitdagen gedaan worden etc.
Als Zandvoort een Formule 1 status heeft zal, door de investeringen en de grotere interesse van externe partijen om iets te organiseren, de prijs voor circuithuur alleen maar omhoog gaan. Ik ga er vanuit dat het aantal beschikbare dagen na de verbouwing gaat afnemen en de prijs fors gaat toenemen.

Kijk maar eens hoeveel circuitdagen er te boeken zijn op Spa-Francochamps of de Nurburgring GP-Strecke en tegen wat voor een prijs. En vergelijk dat met het aantal dagen op Zandvoort en Zolder met bijbehorende prijs. Hetzelfde geldt in zeker mate ook voor Assen door z'n MotoGP status...

Ik denk dat we bv Motorsport Lifestyle vanaf volgend jaar vaker op andere circuits dan Zandvoort gaan tegenkomen...
 
Ik rij zelf altijd met MSL op Zandvoort, maar ik vind het niet erg om uit te wijken naar Assen.

Zandvoort is dichterbij voor mij en dat is de enige reden, maar Assen is natuurlijk tha place to be voor motorrijders.

Ik heb er zelf geen moeite mee als ze Assen aanpassen. Aanpassen hoeft niet perse te betekenen dat het eenzijdig veranderd. Kan ook zijn dat er meerdere mogelijke routes tot stand komen.

Zolang ze maar niet overal muren gaan plaatsen en uitloopstroken gaan weghalen. Dat heeft Zandvoort al en dat is kut.
 
Als Zandvoort een Formule 1 status heeft zal, door de investeringen en de grotere interesse van externe partijen om iets te organiseren, de prijs voor circuithuur alleen maar omhoog gaan. Ik ga er vanuit dat het aantal beschikbare dagen na de verbouwing gaat afnemen en de prijs fors gaat toenemen.

Kijk maar eens hoeveel circuitdagen er te boeken zijn op Spa-Francochamps of de Nurburgring GP-Strecke en tegen wat voor een prijs. En vergelijk dat met het aantal dagen op Zandvoort en Zolder met bijbehorende prijs. Hetzelfde geldt in zeker mate ook voor Assen door z'n MotoGP status...

Ik denk dat we bv Motorsport Lifestyle vanaf volgend jaar vaker op andere circuits dan Zandvoort gaan tegenkomen...
Ik vrees het ook ja. Dan wordt het, wil jij ook rijden op het Nederlandse F1 circuit waar ook onze Max zn rondjes rijdt? Dat is dan 220 euro voor 5 sessies -O-.
Meer veiligheid op Zandvoort is zeker welkom, maar hopen dat het een beetje betaalbaar blijft.
 
F1 is de dood van autosport....stelletje rijke eikels die niks kennen of kunnen en dan rondjes rijden...
Niet op Assen a.u.b!
Ze hebben de openbare weg in België op Franchorchamps al gesloten voor verkeer, als motorrijder was het zalig daar te gassen.
Nu is er niks te doen. F1 is geen sport....het is een optocht voor rijke kleuters. Net als voetbal, gaat ook nergens meer over.
 
F1 is de dood van autosport....stelletje rijke eikels die niks kennen of kunnen en dan rondjes rijden...
Niet op Assen a.u.b!
Ze hebben de openbare weg in België op Franchorchamps al gesloten voor verkeer, als motorrijder was het zalig daar te gassen.
Nu is er niks te doen. F1 is geen sport....het is een optocht voor rijke kleuters. Net als voetbal, gaat ook nergens meer over.
_O-_O-:t
 
F1 is de dood van autosport....stelletje rijke eikels die niks kennen of kunnen en dan rondjes rijden...
Niet op Assen a.u.b!
Ze hebben de openbare weg in België op Franchorchamps al gesloten voor verkeer, als motorrijder was het zalig daar te gassen.
Nu is er niks te doen. F1 is geen sport....het is een optocht voor rijke kleuters. Net als voetbal, gaat ook nergens meer over.
#richlosersmatter O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan