Aprilia SR Max 300cc

Wel het 278cc blok maar de plaats van de olie peilstok wil weleens verhuizen van de linkerkant van het blok naar de rechterkant.
Misschien dat eerdere blokken in Italie werden geproduceerd en nu misschien in het verre oosten,
De nieuwe medley 125/150 komt uit Vietnam.
De lengte van de riem is verschillend bij de één of de ander.
De onderhouds intervallen kunnen ook verschillen.
De nieuwste gts 300 heeft meer vermogen, maar daardoor ook sneller onderhoud nodig.
Ik zie het op afbeeldingen.
Het waterpomphuis aan de rechterkant lijkt me identiek aan dat van mijn BV 300 maar inderdaad de oliepeilstaaf zit blijkbaar niet aan de rechterkant zoals bij mijn BV 300.
 
Hallo,

Weet iemand waar ik het beste stroom kan aftakken om een usb aansluiting te maken? Voor bij het stuur en dat hij alleen stroom krijgt als het contact aan staat.


Bedankt voor de info
 
Ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat ik een aansluiting had laten maken in het linker opbergvak, maar dat ik blij was dat op die aansluiting een dop zat, want bij gebruik hogedrukreiniger komt daar veel water binnen.

Ben blij dat ik een TomTom Rider heb gekocht, want die laadt op in de houder, dus geen oplaadpunten meer nodig.
Eventueel als nood kan ik de aansluiting onder t zadel gebruiken
 
Bedankt voor je berichttje Ferry,
Zoek ik nog even verder.
Heb pas deze motorscooter gekocht voor erbij. Ik heb gelijk nog een vraag: Hoe hoog moet het toerental zijn als hij stationair loopt ?
 
(...)
Heb pas deze motorscooter gekocht voor erbij. Ik heb gelijk nog een vraag: Hoe hoog moet het toerental zijn als hij stationair loopt ?
Je hebt de 278cc Piaggio motor in je scooter. Dezelfde motor als in mijn Beverly 300. Volgens het onderhoudsboekje heeft die een stationair toerental van ongeveer 1700 rpm. Meer specifiek staat er 1700 +/- 100 rpm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan