Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Het werkt niet. Is niet vast te krijgen. Ik ga maar naar een andere oplossing zoeken.

Ik heb er eentje van bikepenr, die werkt perfect, met twee handen geen beweging in de krijgen. Hij moet wel bijna dezelfde diameter hebben als het gat in de balhoofdpen. Als ie teveel ruimte moet overbruggen werkt het niet.
 
Dat zal het punt zijn denk. Deze pen gaat van 10 naar 13.2mm. Ik dacht dat het gat 13mm was maar kan dus ook iets groter zijn. Misschien maar zo'n andere pen bestellen en kijken of dat wel lukt.
 
Dat zal het punt zijn denk. Deze pen gaat van 10 naar 13.2mm. Ik dacht dat het gat 13mm was maar kan dus ook iets groter zijn. Misschien maar zo'n andere pen bestellen en kijken of dat wel lukt.
O-)
Bij Waypoint gingen ze stiekem hier kijken http://www.bikepenr.nl/Nederlands.htm (Nederlands)
Nu zie ik ineens nergens meer het klembereik staan. :+
Maar ze hadden het over de GMT14, en die staat daar ook vermeld voor de RSV4.
De GMT14 = +/- 14 mm. (14.2 volgens mij, zat aan de rand van de mogelijkheden van deze)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou die wel willen hebben op mijn racer maar ben een beetje bang voor de versnellingsbak.

Iemand ervaring met een aftermarket blipper?
 
Vanochtend @werk met de RSV4 :9 want morgen twee minisessies op CPZ.
Dus weer even wennen na twee weken stilstand.

De vorige keer de kabel versteld met warme motor wegens slip op de baan..
Maar de koppeling grijpt dus direct aan als de motor koud is.

Warm/koud is bij mij blijkbaar een groot verschil. :?
Zouden het de twee ringen onder de platen zijn. :?
 
Gisteravond @CPZ. :]



Er ligt nieuw strak asfalt met veel grip. *O*
Alleen waren er nog veel sporen van het aanleggen. (Freesgruis)
Dat leidde wel wat af. (Vooral midden in en uit de Hugenholz)

De tweede sessie moesten we vroeger opschakelen, want ze zaten over de geluidsnorm.
7 juni mogen we weer. *O* Het kan nog steeds beter. :+
 
Vegen de daar de baan dan niet schoon ?

Ik mag morgen er mijn 196pk sterke SRAD uitlaten.
De grip is op die plekken niet veel minder, maar het ziet er gewoon niet uit.
Het freesgruis zit meer in de poriën van het asfalt, dan dat het er nog bovenop ligt.

Maar het toont als een door olie vervuilde baan waar zand over gestrooid is.
Klein psychologisch drempeltje. ;)
 
9
De grip is op die plekken niet veel minder, maar het ziet er gewoon niet uit.
Het freesgruis zit meer in de poriën van het asfalt, dan dat het er nog bovenop ligt.
Beetje slordig ze moeten meer vegen :Y
Maar het toont als een door olie vervuilde baan waar zand over gestrooid is.
Klein psychologisch drempeltje. ;)


Heb ik een bloed hekel aan , aan psychologisch drempeltjes _O- Morgen rij ik rustig achter een instructeur aan.Heb mezelf de komende 9 weken bomvol geplanned met circuitdagen _O- . Elke 2-3 weken wel eentje *D Dan wat rust om de andere motor op te bouwen om hiermee de 1:36 van Rossi op Assen te gaan aanvallen _O-
 
Laatst bewerkt:
We gaan morgen tijdens de ZAC, eens kijken of ik mijn PR wat strakker kan zetten. Heb nu een 2.01,7 staan dus zou mooi zijn om hier 2 secondes van af te snoepen O-)
 
Laatst bewerkt:
9

Beetje slordig ze moeten meer vegen :Y
Zal er alleen met regen afgaan denk ik. :)
Heb ik een bloed hekel aan , aan psychologisch drempeltjes _O-
Anders ik wel, twee sessies is dan te kort.
En de eerste sessie werd al half gemist, moest even binnenkomen van de marshall. O-)
Morgen rij ik rustig achter een instructeur aan.Heb mezelf de komende 9 weken bomvol geplanned met circuitdagen _O- . Elke 2-3 weken wel eentje *D Dan wat rust om de andere motor op te bouwen om hiermee de 1:36 van Rossi op Assen te gaan aanvallen _O-
Volgens mij red je dat met 1:35.999 ook niet.. wel bijna. :+ :t

Beetje snelle voorrijder dan?
Wel eens Rintje Ritsma en die andere schaatser Gerard van Velde @Zandvoort achter een haas gezien. :+
 
Laatst bewerkt:
Zal er alleen met regen afgaan denk ik. :)
Regen bah :P
Anders ik wel, twee sessies is dan te kort.
En de eerste sessie werd al half gemist, moest even binnenkomen van de marshall. O-)Volgens mij red je dat met 1:35.999 ook niet.. wel bijna. :+ :t

Beetje snelle voorrijder dan?
Wel eens Rintje Ritsma en die andere schaatser Gerard van Velde @Zandvoort achter een haas gezien. :+

Morgen rustigaan beginnen wil vloeiend proberen te rijden en de bochten ook niet doodremmen.

Dat is mijn doel voor morgen. ;)

Elke circuitdag neemt ik wat lesstof mee om op te oefenen. :Y
 
We gaan morgen tijdens de ZAC, eens kijken of ik mijn PR wat strakker kan zetten. Heb nu een 2.01,7 staan dus zou mooi zijn om hier 2 secondes van af te snoepen O-)
Ik hoop dat de geluidsnorm alleen voor de MAC overschreden was :? en niet voor het circuit in het algemeen.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad op Zandvoort. -O-
Regen bah :P

Morgen rustigaan beginnen wil vloeiend proberen te rijden en de bochten ook niet doodremmen.

Dat is mijn doel voor morgen. ;)

Elke circuitdag neemt ik wat lesstof mee om op te oefenen. :Y
Veel rijden. :Y

2010 was mijn beste jaar, vier dagen Cartagena :] en de snelheid was er.. nu weer verloren.

(2011 wilde ik verdere stappen maken, maar dat was een nat jaar... 2012 minder gereden.. 2013/2014/2015 zonder circuitdagen, alleen MAC avondjes)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gister mijn rem en koppeling hendels vervangen door verstelbare. Gelijk lekker een stukje rijden maar nu lijkt het of mijn koppeling slipt. Ook als ik bijvoorbeeld in z'n 3 een dot gas geef lijkt het alsof de koppeling ingrijpt. Veel toeren en pas na een paar seconden schiet de motor weg. Ik heb wel iets aan het instelwieltje bij de hendel zitten prutsen maar zonder resultaat. Iemand enig idee?
 
Heb je China hendels erop zitten ?

De oude terugzetten en opnieuw rijden is het weg dan ligt het aan die nieuwe hendels.

Die nieuwe hendels kunnen een maatafwijking hebben zodat e.e.a daarna niet goed meer werkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gister mijn rem en koppeling hendels vervangen door verstelbare. Gelijk lekker een stukje rijden maar nu lijkt het of mijn koppeling slipt. Ook als ik bijvoorbeeld in z'n 3 een dot gas geef lijkt het alsof de koppeling ingrijpt. Veel toeren en pas na een paar seconden schiet de motor weg. Ik heb wel iets aan het instelwieltje bij de hendel zitten prutsen maar zonder resultaat. Iemand enig idee?

Heb je speling op de hendel?
 
Ik heb gister mijn rem en koppeling hendels vervangen door verstelbare. Gelijk lekker een stukje rijden maar nu lijkt het of mijn koppeling slipt. Ook als ik bijvoorbeeld in z'n 3 een dot gas geef lijkt het alsof de koppeling ingrijpt. Veel toeren en pas na een paar seconden schiet de motor weg. Ik heb wel iets aan het instelwieltje bij de hendel zitten prutsen maar zonder resultaat. Iemand enig idee?
Wieltje indraaien en wat losser zetten op het blok totdat je vrije speling hebt op je handle. :)

Ik reed woensdagavond op een dijkje, ene moment speling, anders moment strak.
Daar moet iets in het blok zijn..
Heb je China hendels erop zitten ?

De oude terugzetten en opnieuw rijden is het weg dan ligt het aan die nieuwe hendels.

Die nieuwe hendels kunnen een maatafwijking hebben zodat e.e.a daarna niet goed meer werkt.
Ik had hetzelfde bij mijn Rizoma's.. ligt niet aan de handles. :P (Jij hebt nooit bami spul, ja om te eten..)

Hoe was je circuitdag? :t
 
Wieltje indraaien en wat losser zetten op het blok totdat je vrije speling hebt op je handle. :)

Ik reed woensdagavond op een dijkje, ene moment speling, anders moment strak.
Daar moet iets in het blok zijn..Ik had hetzelfde bij mijn Rizoma's.. ligt niet aan de handles. :P (Jij hebt nooit bami spul, ja om te eten..)

Hoe was je circuitdag? :t
Slipperclutch?
 
Slipperclutch?
Ik weet niet of die een verandering van de speling in de koppelingskabel brengt?
Ik had al opgemerkt dat het blok koud een andere verstelling nodig heeft dan warm.
Op de baan viel de bediening weer tegen, onderweg naar huis weer veel met de speling gespeeld en toen merkte ik onderweg ineens verschil zonder te verstellen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan