Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, dat was mijn eerste keer als instructeur bij de Race Academy, als het goed is ga ik dit jaar 3 evenementen als instructeur doen (Aragon, Oschersleben en Brno)Geef jij toevallig training bij Race Academy? Was daar in augustus en mijn instructeur vertelde ook zoiets over zijn RSV4.
RA leeft nog wel? Het is verdacht stil op de Facebook pagina en website.Klopt, dat was mijn eerste keer als instructeur bij de Race Academy, als het goed is ga ik dit jaar 3 evenementen als instructeur doen (Aragon, Oschersleben en Brno)
Als je kijkt is het een slip-on. Plus dat de systemen van de latere modellen andere maatvoeringen hebben......Als het een volledig systeem is 60.5mm. Teminste dat is bij mijn rsv4 2009 met volledig titanium akrapovic systeem.
Als je kijkt is het een slip-on. Plus dat de systemen van de latere modellen andere maatvoeringen hebben......
Bekijk bijlage 1353606
Morgen ga ik haar oppikken en klaarmaken/aanpassen....
De YTZ10S is kleiner, lichter, heeft een hogere startcapaciteit (want AGM) maar is ook duurder. Hij past er zo in maar je moet er wel iets onder leggen zodat ie even hoog uit komt zodat de beugel die hem op zijn plek houdt ook weer goed klemt. 2010-2012 BMW R1200GS(A) modellen hebben af fabriek een plastic spacer onder de accu als ze een YTZ12/14S hebben, en die past als gegoten. Maar ik moet het onderdeelnr effe opzoeken.
Wat is dan oorzaak: Een slechte kabel of...….?Vaak is het op te lossen door een extra kabel te trekken tussen de accu en het startrelais, paralel aan de bestaande kabel.