Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik wil straks voor op mijn rsv4 zo'n telefoonhouder die je vastzet met een klem in de balhoofdmoer. Heeft iemand enig idee wat de binnendiameter van die moer is?

https://www.ultimate-addons.nl/sams...t-case-voor-samsung-galaxy-s7-vork-mount.html
Bij Waypoint gingen ze stiekem hier kijken Nederlands
Nu zie in ineens nergens meer het klembereik staan. :+
Maar ze hadden het over de GMT14, en die staat daar ook vermeld voor de RSV4.
De GMT14 = +/- 14 mm. (14.2 volgens mij, zat aan de rand van de mogelijkheden van deze)

Ik ga kijken voor een 1" balletje in de imbus onder de kroonplaat waar nu het beugeltje voor de koppelingskabel vast zit.
Op de balhoofdmoer vind ik te dicht bij, als je daar kijkt onder het rijden is dat best gevaarlijk.

Nog even testen of er dan wel genoeg speelruimte is. :)
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag hier weer verder gegaan..



En zaterdag afgemaakt.



Staat er weer goed bij. :Y :+

Olie ververst voor de 5W40, blokken nog goed voor CPZ woensdag. *O*
En de dure Rizoma koppeling en remmhandle weer vervangen voor gewone Chinese 'Pazzo' nasi/bami kwaliteit. *O*



Kan nu eindelijk beide handels weer gewoon met de hele hand pakken.
En ze zijn veel gemakkelijker te verstellen.

Koppelen voelt (zonder te rijden :+ ) al gelijk een stuk beter. :9
 
Alleen het linker stuurhelft nog even vastzetten bedenk ik me nu weer. _O-
 
Eindelijk, na 5 jaar,

Dit weekend trotse eigenaar van een Factory APRC uit 2011 *O*
 
Als iemand van zijn SC Project CRT, Racefit Growler of AR uitlaat af wilt, ik neem deze graag over!
 
Gisteren nog even de ketting gespannen en de koppelingskabel uit de beugel bij de cockpit gehaald.
Daar stond best wel wat spanning op, en onder gaat die toch door een geleider.
Het (andere) handle is in ieder geval lekker licht nu door alles tezamen. *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Op zoek naar een serieuze pot herrie? :o

Ik vind dit de drie mooiste uitlaten op dit moment voor de RSV4. Ik wil er ook een DB killer voor laten maken, want als het "too much" is, dan hoeft voor mij nou ook weer niet.

Mijn R1 had een open systeem van Superpole met KAT vervanger, die maakte al een puist herrie, moet niet veel harder zijn dan dat.
 
Ik heb er een Akra slipon onder en ik vind deze het mooiste klinken (vol en zwaar) en ik heb geen problemen op Assen of Zandvoort.
 
Akra vol systeem zonder DB-killer is wel redelijk hard. Met db-killer zeer goed te doen.

De rsv4 mag standaard behoorlijk wat herrie maken, zeker in vergelijking met japanse fietsen. *O*
 
Ik vind dit de drie mooiste uitlaten op dit moment voor de RSV4. Ik wil er ook een DB killer voor laten maken, want als het "too much" is, dan hoeft voor mij nou ook weer niet.

Mijn R1 had een open systeem van Superpole met KAT vervanger, die maakte al een puist herrie, moet niet veel harder zijn dan dat.

Mijn ervaring met de 3 genoemde merken is dat je niet naar de afwerking er van moet kijken, op dat gebied zijn het zeker niet de mooiste uitlaatdempers. :N
 
Eerlijk is eerlijk, toen ik voor het eerst een proefrit ging maken en de RSV4 starte, maakte deze al standaard een geweldig (luid) geluid.
 
Eerlijk is eerlijk, toen ik voor het eerst een proefrit ging maken en de RSV4 starte, maakte deze al standaard een geweldig (luid) geluid.
Zowiezo is het starten zelf een beleving. Die grom. _O- :}

Mijn Akra met Db killer is ook niet echt geruisloos.
Maar in de ochtendspits vanochtend kon ik ineens gewoon smooth 80 km/u op de snelweg in zes.. betere olie. :?
En toen was het net of het blok niet liep zo stil.

Duurde natuurlijk niet lang dit moment, al had ik wel even een serene rust. :+
 
Laatst bewerkt:
Zowiezo is het starten zelf een beleving. Die grom. _O- :}

Mijn Akra met Db killer is ook niet echt geruisloos.
Maar in de ochtendspits vanochtend kon ik ineens gewoon smooth 80 km/u op de snelweg in zes.. betere olie. :?
En toen was het net of het blok niet liep zo stil.

Duurde natuurlijk niet lang dit moment, al had ik wel even een serene rust. :+

en toen BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP *O*
 
Gaaf man, alleen die lelijke toeter vervangen door een carbon Akra'tje en dan is ie ready to race :9~~

Zou eigenlijk een Akra opkomen. Vanwege allerlei kleppen in de uitlaat (E4 etc) ff wachten tot Akra een officiële aftermarket heeft. Kan gelijk met de 1000km beurt. Dan wordt ook de kentekenplaat een korte variant.
 
Veel plezier ermee! Ontzettend gaaf zo'n tft schermen de plaatsing van de toerenteller!
 
Zou eigenlijk een Akra opkomen. Vanwege allerlei kleppen in de uitlaat (E4 etc) ff wachten tot Akra een officiële aftermarket heeft. Kan gelijk met de 1000km beurt. Dan wordt ook de kentekenplaat een korte variant.

Ik wacht ook op de racemap met mn 2017 RF, maar ik heb mn full akra er al op zitten. Geen storing als je de servo laat zitten en de lambdas overschroeft.
 
Laatst bewerkt:
Wat een motor :} ariedeknaller, het display is ook erg mooi t.o.v. de eerste modellen. :9~

Ik zag gisteren op Zandvoort bij twee andere RSV4's dat de spiegels ook anders zijn.
Iemand die zelf andere gekocht heeft misschien een setje over?

Mijn koppeliingslip is nu gelukkig over.
Gisteren twee korte sessies op CPZ gereden, meer als een soort shake down.
De eerste sessie stond de koppelingskabel nog niet top (slip) en voorbandje leek wel lek.
Het remhandle teveel omhoog zetten is ook niet handig, kon van remmen niet gelijk op het gas.
Vingertoppen bleven achter het remhandle. _O- Dat merk je op de openbare weg helemaal niet..

De tweede sessie paar tienden bandenspanning erbij, mapping van track naar sport, koppelingskabel toch nog ruimer op het blok en de klikjes van het remhandle open gezet. Dat ging allemaal een stuk beter. Ik was weer happy. :Y

Onderweg naar huis weer wat getest met de track modus, en nergens geen slip meer.
Thuis gelijk met een dop het remhandle een stuk omlaag gedaan, op het circuit had ik alleen een ringsleutel.


Drie mei mogen we weer. :9~ :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan