Aprilia Rsv Monster

Tjokke84

Die hard MF'er
7 aug 2014
975
299
Na jaren van Aprilia onderdelen te sparen met mijn Rsv mille te verbouwen tot een tuono. En daarnaast een Rsv mille te slopen voor onderdelen, werdt het tijd (volgens de vrouw) om de garage op te ruimen.
Daarom heb ik besloten om naast mijn Rsv tuono en mijn ducati 1098, maar nog een fiets op te bouwen.

Om meer duidelijk te geven zal ik maar foto’s plaatsen in plaats van het typen.

313ssg6.jpg
64l9w4.jpg
mraa69.jpg
wlupzn.jpg
209j0pt.jpg
kdk2n8.jpg
14wf1wn.jpg
14vmeq0.jpg
21jruch.jpg
 
Laatst bewerkt:
rsv4 seat, 1e gen frame/tank/blok en een duc 1098 achterbrug. Dit kan iets heeel moois worden *O*


Bijna goed Okkie..... de seat is van een radical ducati.
103vrpc.jpg


Dit zijn mijn andere motoren....

r6yck8.jpg
25yua03.jpg
2dr9lpc.jpg
11j9awk.jpg
2jan23q.jpg
t6aqtd.jpg
24bsnlz.jpg
2qmlx20.jpg
ngodqr.jpg
icmezb.jpg

Zitje zit hier nog niet vast 😝
t9cymw.jpg
2w35iky.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is helemaal bijzonder :9~
Zeker ook omdat die niet meer bestaan en er dus moeilijk aan te komen is.
Tank van hun is ook fantastisch


De tank weet ik niet hoe ik die moet gaan gebruiken. Ik meende ook dat het maar een polyester cover was/is.
 
De tank weet ik niet hoe ik die moet gaan gebruiken. Ik meende ook dat het maar een polyester cover was/is.

standaard aprilia tank blijft ook erg mooi, ik zou me de herrie van het pasmaken voor het kleine verschil niet op de hals halen.
Maar het is wel kwijlen.
Het is een volledige tank met kijkstreep
Manx+by+Radical+Ducati+06.jpg

ducati-999-custom-wallpaper-4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat de tank nog ergens te vinden is

Heb hier nog zo’n tank liggen,is van polyester en komt te koop geloof ik .Ga hem met wat aanpassingen nabouwen in alu(met een compact caferacerzitje)
Puur om te reden dat polyester en huidige benzine problemen gaat geven😇

Mooie fietsen heb je👌
 
Laatst bewerkt:
Het is de tank die op de 1098 zit trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe
Denk niet dat de tank nog ergens te vinden is

Tank is gewoon te koop bij een Belg die ze aanbiedt op marktplaats, de kwaliteit is echter RUK. Tank waar Jerryt het over heeft is van een vriend van mij en ik kan je vertellen dat deze Radical Polyester tank en benzine geen fijne combi is. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien en ik kan je vertellen dat de coating volledig los komt
 
Laatst bewerkt:
NieuweTank is gewoon te koop bij een Belg die ze aanbiedt op marktplaats, de kwaliteit is echter RUK. Tank waar Jerryt het over heeft is van een vriend van mij en ik kan je vertellen dat deze Radical Polyester tank en benzine geen fijne combi is. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien en ik kan je vertellen dat de coating volledig los komt

Iets in mij zegt dat ik er niet aan moet beginnen. Ik hou het wel bij de stale tank.
 
Iets in mij zegt dat ik er niet aan moet beginnen. Ik hou het wel bij de stale tank.

Heel verstandig. Ik wilde deze tank ook gebruiken voor een project maar ik durf het ook niet aan. En dan te bedenken dat vanaf 2020 de benzine in heel Europa 10 procent ethanol moet bevatten. Dat gaat 100 procent problemen geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan