Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

Nee wilde even kijken want je hebt ze ook van zart en spark voor die prijs. Maar ik zou hem dan ook liever van arrow willen :)

Nu nog dempers, maar 2e hands zijn die allemaal moeilijk te vinden. (maak niet uit welk merk)
Ik zou gewoon lekker voor nieuwe gaan..
Gewoon even kijken op Ebay.
Heb nu de mivv suono besteld voor €755 incl verzenden.

Ben erg benieuwd hoe dat gaat klinken met de arrow decat pijp :Y
 
Ik zou gewoon lekker voor nieuwe gaan..
Gewoon even kijken op Ebay.
Heb nu de mivv suono besteld voor €755 incl verzenden.

Ben erg benieuwd hoe dat gaat klinken met de arrow decat pijp :Y


Heb inmiddels de mivvs besteld uit Italië. De kat vervanger twijfel ik over. Toch weer 300 euro
En of het echt verschil maakt weet k niet. Uiteindelijk zal ik het wel doen hoor maar ik kijk even aan
 
Heb inmiddels de mivvs besteld uit Italië. De kat vervanger twijfel ik over. Toch weer 300 euro
En of het echt verschil maakt weet k niet. Uiteindelijk zal ik het wel doen hoor maar ik kijk even aan

op het AF1 forum hebben ze het getest bij een Shiver, andere motor wel hetzelfde blok. Volgens mij pakten ze zo (bijna) 10pk winst.
 
Iemand hier weleens last gehad van een lekkende? uitlaat?

Gisteravond ging er ergens iets mis blijkbaar... Er komt plots iets meer geluid uit het blok en wat minder uit de uitlaten alsof ik ergens een extra ademgaatje heb gecreëerd in de uitlaat. Kon alleen niet zo snel vinden waar het geluid vandaan komt :o

Straks nog maar eens inspecteren
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier weleens last gehad van een lekkende? uitlaat?

Gisteravond ging er ergens iets mis blijkbaar... Er komt plots iets meer geluid uit het blok en wat minder uit de uitlaten alsof ik ergens een extra ademgaatje heb gecreëerd in de uitlaat. Kon alleen niet zo snel vinden waar het geluid vandaan komt :o

Straks nog maar eens inspecteren

Uit de Kat?
 
EBay
Ik had er een van evotech. Prima kwaliteit en vrij makkelijk te monteren.
Slotje van het zadel kwam op een andere plek, maar daar heb ik geen last van gehad.
 
EBay
Ik had er een van evotech. Prima kwaliteit en vrij makkelijk te monteren.
Slotje van het zadel kwam op een andere plek, maar daar heb ik geen last van gehad.


Maar evo tech heeft 2 varianten en via ebay zijn ze niet echt goedkoper
En in Nederland slecht verkrijgbaar
 
Ja, aanpassen van mapping kan niet :( Ik zou persoonlijk altijd een O2 optimizer monteren op elke dorsoduro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan