Wegwezen oma!
Hey Dorsodudes en dudettes! Alles lekker? ;-)
Ik ga al een tijdje mee met de Aprilia's, eerder een Tuono gen1, RSV mille gehad en nu een RSV1000R. Maar ik zit er de laatste tijd steeds vaker aan te denken om er een fiets bij te kopen die wat makkelijker te pakken is om dagelijks mee te rijden. Natuurlijk wil ik niet teveel inleveren qua rij-eigenschappen en looks en daarom lijkt mij een Dorso of een Hypermotard wel wat.
Ook omdat beiden tweedehands tegenwoordig voor best leuke prijsjes te vinden zijn. Mocht het gebeuren zal ik met een beetje geluk begin volgend jaar kunnen gaan shoppen.
Jullie zijn natuurlijk allemaal fan en is voor iedereen zijn keuze voor een bike persoonlijk, maar wat zouden jullie redenen zijn om wel of niet voor een Dorso te gaan? Ik neig eerder naar een 750 te kijken dan naar een 1200, wil liever een lichte fiets dan persé meer vermogen.
Ik heb eigenlijk als enige minpunt gelezen over de wat lage kilometers op een tank vanwege kleine inhoud. Dat is wel een minpuntje, zeker omdat ik voor woonwerk naar onze locatie in 020 dan elke dag aan de pomp sta.. aan de andere kant heb ik dat nu met de RSVR ook..
De RSV zal dan vooral voor de fun ritjes zijn, die is eigenlijk een beetje te mooi om woon-werk mee te rijden.