anti-diefstal bouten contactslot Suzuki DR650

fixiepowerr

Die hard MF'er
18 mei 2009
427
109
Vanwege draadbreuken in het oude contactslot had ik een nieuw contactslot voor mijn 91-er DR650RSE gekocht. Echter de stekker kwam niet overeen met het originele contactslot. Dan maar de bedrading van het oude slot gesoldeerd/gerepareerd. Maar, als ik ooit dit contactslot toch moet vervangen, hoe krijg ik dan ooit deze anti -diefstal bouten los(zie foto)? Op Google afbeeldingen vind ik diverse soorten anti-diefstal boutkoppen, maar deze niet. Voor de duidelijkheid, dit is de onderkant van het contactslot, met deze bout zit het contactslot tegen de kroonplaat geschroefd. Iemand een idee?

contactslot DR650.jpg
 
Niet heel spannend. Centerpuntje erin slaan en met een schere boor een klein beetje inboren en dan een boor erop met een iets grotere diameter dan die van het schroefdraad. Dan valt de boutkop er zo af.
 
Niet heel spannend. Centerpuntje erin slaan en met een schere boor een klein beetje inboren en dan een boor erop met een iets grotere diameter dan die van het schroefdraad. Dan valt de boutkop er zo af.

Als het even kan wil ik boren voorkomen. De rest van de stalen bout zit al bijna 30 jaar in de alu kroonplaat. Grote kans dat dat vastgerot zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan