Andrea Dovizioso

Met alle respect, je doet professionele coureurs/crossers echt te kort.
Ik ken iemand die ook traint bij de de trainer van Michael van der Mark.
Michael van der Mark is fitter en sterker dan meeste topsporters in Nederland, de vergelijking is gemaakt in Papendal.

Edit: laat maar.
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect, je doet professionele coureurs/crossers echt te kort.
Ik ken iemand die ook traint bij de de trainer van Michael van der Mark.
Michael van der Mark is fitter en sterker dan meeste topsporters in Nederland, de vergelijking is gemaakt in Papendal.
Maar waar komt die conditie dan vandaan? Toen ik voorin meedeed bij het mountainbiken trainde ik ongeveer 20 uur per week. En hoe Michael nou sterker zijn dan iemand als ik die bankdrukt met meer dan 100kg.
 
Maar waar komt die conditie dan vandaan? Toen ik voorin meedeed bij het mountainbiken trainde ik ongeveer 20 uur per week. En hoe Michael nou sterker zijn dan iemand als ik die bankdrukt met meer dan 100kg.
En als je nu gaat mountainbiken rij je achteraan…..
 
Maar waar komt die conditie dan vandaan? Toen ik voorin meedeed bij het mountainbiken trainde ik ongeveer 20 uur per week. En hoe Michael nou sterker zijn dan iemand als ik die bankdrukt met meer dan 100kg.
Maar waar blijft die foto van jouw goddelijke lichaam nu? Kunnen we het allemaal even adoreren. Of heb je die foto al boven je bed hangen?
 
Leer lezen, zal wel te laat zijn. Zoek ook eens op wat fan betekent.
1712951180191.png
 
Maar waar komt die conditie dan vandaan? Toen ik voorin meedeed bij het mountainbiken trainde ik ongeveer 20 uur per week. En hoe Michael nou sterker zijn dan iemand als ik die bankdrukt met meer dan 100kg.
alleen jij hebt het over sterker.
hoeveel keer moeten racers 100kg drukken tijdens een race ?
hoe sterk zijn marathonlopers ?
 
alleen jij hebt het over sterker.
hoeveel keer moeten racers 100kg drukken tijdens een race ?
hoe sterk zijn marathonlopers ?
Je kan het ook vergelijken met gymnasten. Zijn die sterk? Ja. Kunnen die 100kg bankdrukken? Nee wss niet. Maar kan een bodybuilder hetzelfde aan de 2 ringen bijvoorbeel?
 
Je kan het ook vergelijken met gymnasten. Zijn die sterk? Ja. Kunnen die 100kg bankdrukken? Nee wss niet. Maar kan een bodybuilder hetzelfde aan de 2 ringen bijvoorbeel?
Ik ben een kneuzerige crossfitter en doe setjes van twaalf met negentig kilo om mijn pezen en gewrichten niet over te belasten.
Dus die gymnasten kunnen wel 120 kilo of meer.
Maar dat bedoel jij niet als voorbeeld.
Ik vermoed enig wisselgeld dat hij nog achter de hand houdt aan kilo's.
De vader van good old Ben Johnson deed zelfs nog 160 kilo toen die bejaard was.
 
Laatst bewerkt:
Maar waar komt die conditie dan vandaan? Toen ik voorin meedeed bij het mountainbiken trainde ik ongeveer 20 uur per week. En hoe Michael nou sterker zijn dan iemand als ik die bankdrukt met meer dan 100kg.
Michael doet ook mountainbike, hardlopen en krachttraining.
Ik denk dat Michael ook zo'n beetje elke dag traint, die zal ook de 20 uur per week wel halen gok ik.
Er is filmpje van Michael bij zijn trianer Frans (een ouwe bokstrainer)

 
Ze zeggen altijd dat hij 12 van de zwaardere rijders is he, dus op hem heeft de zwaartekracht nog meer invloed dan op Dovi :P
en dan ook nog eens niet fit, geen dikke armen en volgens mij doet ie ook niet aan mountainbiken ( want dat is de maatstaf voor fitheid volgens mij )
Hij heeft wel eens een nationale mountainbike wedstrijd gewonnen in Italië. :}
Op YouTube zie je ook een sponsor filmpje van Danilo door het bos.
Ook een trainingsbeest (natuurlijk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan