Altes Elefanten treffen

Trouwens voor de guzzi fanaten int groepje, ik lees net dat er bij mij op de motorclub binnenkort, 27 feb, een guzzi avond is, georganiseerd door Rob Kool (doet ook klassiekerdingen in de guzzi club). Zal wel wat ver zijn, maar toch maar ff gedeeld Moto Guzzi Presentatie
 
Ben ook net thuis van het zomer aet. Om 3u vertrokken op de campplatz en dan tot aan de grens binnendoor gereden met het goede weer . Was weer een geslaagde editie. helaas veel te kort;( op naar een volgend aet. Foto's volgen later
 
Zo AET gehad, de tent kan in de kliko..

Pèrfect weer om te rijden, heerlijk gestuurd en nu thuis in de zon aan een pint. Bedankt allen voor de gezelligheid!

Dat kan natuurlijk ook.... Ik laat m altijd rustig drogen na gebruik... Moeten jullie misschien ook eens proberen ;)
 
Ben ook net thuis van het zomer aet. Om 3u vertrokken op de campplatz en dan tot aan de grens binnendoor gereden met het goede weer . Was weer een geslaagde editie. helaas veel te kort;( op naar een volgend aet. Foto's volgen later

Hahaha, veel te kort....

Het was gewoon veel te gezellig!!!
Dan vliegt de tijd.
 
Dat kan natuurlijk ook.... Ik laat m altijd rustig drogen na gebruik... Moeten jullie misschien ook eens proberen ;)
Inderdaad, da's ook het plan voor volgende keer. Deze in kliko (of bio bak met schimmels en zwammen) en we gaan een nieuwe kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Trouwens voor de guzzi fanaten int groepje, ik lees net dat er bij mij op de motorclub binnenkort, 27 feb, een guzzi avond is, georganiseerd door Rob Kool (doet ook klassiekerdingen in de guzzi club). Zal wel wat ver zijn, maar toch maar ff gedeeld Moto Guzzi Presentatie

Misschien is het wat om de Guzzi rijders eens wat uitleg te geven over ketting aandrijvingen ipv cardannen. Dan wordt het kippen-draai-spit misschien nog eens goed gerepareerd;)
 
T was dus weer zover :)
Niets geleerd sinds vorig jaar... Toen kregen we het uiteindelijk goed werkend met een oliebad (een frietbakje en olijfolie)
Voorbereidingen voor een compleet verbeterd spit zijn al getroffen.
Volgend jaar gaan we een varken aan het spit rijgen. 🐖
Zonder frietbakje en kettingaandrijving.
Er komt een tijd dat de Zeeuwen bewondering krijgen voor de brabanders🤪
 
Iets zoals dit. was heel lekker varkentje van 33kg. Moet zo'n kleine 10u garen en bestrijken met olijf olie en afkruiden. Mss ook overwegen om marinade te injecteren:9~:Y
 

Bijlagen

  • 20190216_155633.jpg
    20190216_155633.jpg
    775,5 KB · Weergaven: 17
  • 20190216_163110.jpg
    20190216_163110.jpg
    814,5 KB · Weergaven: 17
  • 20190216_163102.jpg
    20190216_163102.jpg
    992 KB · Weergaven: 17
Ja maarre, je hebt pas mijn bewondering als t iets zwaarder is uitgevoerd! Ik geloof er namelijk geen bal van dat Rudy maar 33 kg weegt _O- O-)
 
zeg zijn er nog mensen die wat foto's te delen hebben?
ik heb de moeite genomen om er eens kritisch doorheen te gaan en zal mijn selectie er even neer plompen

de weg er naar toe was erg zonnig en ontspannen; ook al begon de dag een paar uur later door de lege accu...
AET 1.jpeg
 
ik was niet de enige die onderweg was... grote groepen kraanvogels denken ook dat het voorjaar weer in aantocht is

IMG_20190215_1530312.jpg
 
Kamp MF was dit jaar erg goed gevuld; mooie verzameling gezellige mensen en mooie verscheidenheid in personen en zijspannen


IMG_20190216_0804023.jpg
 
sommigen hadden nogal moeite gehad om de tent te vinden... sommigen hadden vervolgens ook moeite om er in te blijven...

IMG_20190216_0819525.jpg
 
leuk zo'n feestje, maar het geeft altijd zo'n rotzooi zei Ma Flodder ooit eens, maar in Kamp MF heerste weer volop orde en netheid....
O-)

IMG_20190216_0820012.jpg
 
allee, dà is den Bart hè?!

verder commentaar lijkt me voor de intimi niet nodig.... toch?


IMG_20190216_1054560.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan