Altes Elefanten treffen

heb al enkele weken met meters sneeuw achter me. Een keertje modder is ook niet erg :D
NEE !!! liever sneeuw , duh!

Zo te horen is de helft van de (plannende) gaanden weer aan het klussen, zoniet tijd aan het vinden. Niets nieuws dus.
We zien wel wie er wel verschijnen. Tot op heden was het elke keer weeg beregezellig !

Ik begreep dat de aanwas vanuit `t Zeeuwse ditmaal groot is, dus 'KIEK UuT, hier komme de Zeeuwe!'
 
@EHE. Het is sleutel 41,misschien om de koppeling korf te lossen.maar hoop dat dat niet nodig gaat zijn. :-)
Dus puur om hoor te kappen. Of je baard te scheren, want hij is eng scherp geworden
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
TOF!!!!

extra motivatie om toch maar die kant op proberen te komen.... (ben al druk aan het denken of ik mijn span niet even een paar dagen bij iemand in de buurt naar binnen kan duwen om in alle rust even alles na te lopen...)
 
Hier in Zeeland ben je ook welkom, je kunt logeren bij de brakke Zeeuw :-)

En trouwens, rutger gaat ook al jaren er heen, zonder ook maar ergens naar te kijken. Die is er ook gewoon ieder jaar
 
Haha, mooie aanbiedingen, maar ze schieten t doel een beetje voorbij als ik eerst naar Zeeland / België zou rijden; AET is denk ik niet veel verder....

Ik kom er ook vast wel mee over, maar ik zit net even iets anders in elkaar dan Rutger 😇
 
1547725136580.png


ik zie een positieve trend
 

Bijlagen

  • 1547725094282.png
    1547725094282.png
    21,8 KB · Weergaven: 5
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Jaja, ik ben er ook nog !!! :D

heb wel ff nog een uitdaging, want het zijspanwiel wil nogsteeds niet van de naaf. Lijkt wat vastgerot, dus lagers vervangen wordt een flinke uitdaging.
Gaan de bouten nog wel los? Bouten eruit, rondje beveland en dan zal je wiel toch wel ergens loskomen?

Mss tot in de Eiffel..
 
Weet ik nog niet, ben denk ik wel vrij. Heb contact met mielko en Harry is ook al campagne aan het voeren 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Dat zou pas echt leuk zijn!!!

Als jullie dat echt gaan doen, dan beloof ik bij deze plechtig dat ik ook echt alles in t werk ga stellen om weer te gaan!

Nu tegen t einde van januari en nu t vanmorgen eindelijk weer een beetje wit en fris begint t toch al weer steeds meer te jeuken!
 
als de gezondheid blijft zoals ze is ga ik er dit jaar ook eindelijk eens bij zijn , ik pik dan aan bij Wouwer en waarschijnlijk cb750f (rutger)
 
Ik zal t m door geven.

Met dit heerlijke koude winterweer kan ik bijna geen reden meer bedenken om niet te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan