Altes Elefanten treffen

beetje lomp en groot, maar in de basis wel erg goed doordacht en super praktisch

full
 
ondanks de goede intenties van onze water ingenieur en zijn vele opzichters... O-)


full
 
na het opruimen nog even snel wat brood en dikke plakken worst naar binnen werken als brandstof voor de terug reis
full
 
en toen waren we alweer onderweg!

eerste stukje nog goed fris, maar na een uurtje begonnen de ijsblokken onder mijn span heen te spatten en eigenlijk geheel zonder ook maar 1 noemenswaardig probleem kwam dit fantastische help-me-door-de-winter-heen-weekend alweer tot een eind
full
 
Vraagje: Waarom zet je jouw foto's niet eerst in MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken ozid? Zo doe ik het, en daarna de linkt met eventueel 1 of 2 foto's hier op M-F. :Y

omdat ik te vaak zie dat dan na verloop van tijd er allerlei foto's uit topics verdwijnen.
Uploaden naar MF is tijdrovend en omslachtig, maar ben zo nog nooit een foto kwijt geraakt door veranderende linkjes of opgeheven photobuckets
 
en over... de BaggerWing liep zonder al te veel geglibber door de ijs en sneeuw drap de bevroren berg op, dus ik hoefde me in tegenstelling tot anderen niet door een SR250 de berg op te laten slepen... :+ [afbeelding]
wrijf het er maar in... hahaha _O-
toch deed mijn ragbakje een dappere poging met een shinko als achterband! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan