Altes Elefanten treffen

Ik heb 50€ hout op donderdag gehaald + 95€ inkopen.
Verder weet ik t ff niet meer en ook geen zin om me heel erg mee bezig te houden. Is wat mij betreft goed zo.
Ik heb weer heerlijk genoten van de gezelligheid. Dat is mij veel meer waard. ;)
 
Van Big tot karkas tot rillette de porc
En lekkerrr!!
Huisgemaakte sambal erbij 🤤
 

Bijlagen

  • IMG_20240221_175552_9.jpg
    IMG_20240221_175552_9.jpg
    397 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240221_173803_7.jpg
    IMG_20240221_173803_7.jpg
    378,5 KB · Weergaven: 0
Wij hadden inderdaad ook eigen eten en drinken mee. En zeker gegeten/gedronken van centraal en natuurlijk hout. Als ik het allemaal zo overzie dan stuur ik @CB750f een PM voor zijn bankrekeningnr dan maak ik namens ons een bijdrage over.
 
Enne. Ben het zicht nu kwijt op de verrekening. Ik heb nog niets aan iemand betaald, de twee kratten Brand bier van thuis zijn van mij maar heb wel 60 euro boodschappen inclusief het treetje paulaner. Bijdrage voor het varken naar wie? En Rutger krijg jij dan nog wat van mij?
 
Enne. Vrijdag afspraak bij de motorzaak om te kijken waarom dat kreng een liter olie nodig heeft per 500km. Terwijl ie terug op de snelweg wel zo over de 145 echte kms liep. Gaat meer kosten dan een aet-tje, ben ik bang
 
Enne. Vrijdag afspraak bij de motorzaak om te kijken waarom dat kreng een liter olie nodig heeft per 500km. Terwijl ie terug op de snelweg wel zo over de 145 echte kms liep. Gaat meer kosten dan een aet-tje, ben ik bang

Het olieverbruik heeft niet zoveel met het geleverde vermogen te maken is mijn ervaring.
Mijn busje dronk op en neer naar Portugal 1 liter op 250 km, maar er was voldoende vermogen om in de bergen te kunnen rijden.

1 liter per 500 km lijkt mij zo goed als onmogelijk met afremmen op de motor. Dus kleprubbers zal niet de hoofdoorzaak zijn.
Ik gok op versleten olieschraapveren.

Enne. Ben het zicht nu kwijt op de verrekening. Ik heb nog niets aan iemand betaald, de twee kratten Brand bier van thuis zijn van mij maar heb wel 60 euro boodschappen inclusief het treetje paulaner. Bijdrage voor het varken naar wie? En Rutger krijg jij dan nog wat van mij?

Ik ben het zicht ook kwijt.
Ik wil heel graag nog wat geld kwijt, maar ik zou niet weten hoeveel aan wie.
 
Enne. Ben het zicht nu kwijt op de verrekening. Ik heb nog niets aan iemand betaald, de twee kratten Brand bier van thuis zijn van mij maar heb wel 60 euro boodschappen inclusief het treetje paulaner. Bijdrage voor het varken naar wie? En Rutger krijg jij dan nog wat van mij?
Was dat van vrijdag vanuit cochem?
 
Maar wel een hele leuke olieboot !!!
Smile van oor tot oor

Overigens heb ik de terugweg ook Crusty weer flink laten werken... Zowaar toch ook wat olie verbruikt a ~150 cc
Gokje; ik stel nader onderzoek alswel onderhoud weer even uit. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan