Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Zo te zien blijft het in het oosten voorlopig droog duschhh ;)

Zwelling voet begint enorm af te nemen, dus mss volgende week met schakelapparaat })
 
Ik ben vanmorgen naar Assen geweest, Viva Italia...en uiteraard in stijl......

1389912
 
Ik nog in Emsbüren, nu was ie (in tegenstelling tot vorige week) wel open
🙂👍

Droog gehouden en het broodje frikadelle ging er wel in 😋

Ook nog een dikke Louis-catalogus meegenomen. Kon zo onder de buddy van de scoot. De pk-ridders kregen hem niet mee onder de jas 😂
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook ‘wat’ nieuws....olie verversen, houdt me vd straat.
 

Bijlagen

  • 8DE02335-E857-40ED-A194-8C0E6EDA3C3A.jpeg
    8DE02335-E857-40ED-A194-8C0E6EDA3C3A.jpeg
    185,4 KB · Weergaven: 7
Gisteren een rondje gereden om te checken of er geen lekkages waren.....droog en dus geslaagd. En vandaag....morgen...nat...wordt niet ‘wat’...8-)

Vanavond ff mijn achterlicht maken, lamp rammelt uit vaak uit de fitting. Gelukkig zijn er twee achterlichten gemonteerd dus rem/licht er altijd wel.
 
De 2x tanken met de Honda CUB.
Alweer iets zuiniger dan 1 op 55. En zo kom je toch nog uit rond de 170 km met een ruime halve liter over in het 3.7 ltr tankje. Voor € 5 weer vol _O-
20190509_124440.jpg
 
:W
En van de week alweer op de V-Strom gezeten, dus straks ook richting Gilhus en wsl Emsbüren. Ff kijken of het al met de motorlaarzen kan, want van de week was voet nog aardig dik en moest maar met de gewone schoenen. Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan..})
 
Was gezellig, maar ook fris....moet wat te zeuren hebben...._O-

(naast alle commentaar van anderen die we moeten aanhoren)
 
Zondags : Gildehaus en Ochtrup zijn mij bekend. Maar wat is er in Emsburen?. En waar precies?


Met Louis filiaal erbij (maar bijna altijd zondags dicht). En een soort van lunchroom/bikercafé (bijna altijd open) met lekker gebak en broodjes met van alle soorten beleg. :9
 
Thanx!. Was laatst op weg van Borne naar Gildehaus cheap-ass tanken. Prrrrrt, slaat de Africatwin750 af bij Oldenzaal langs de A1. Geen benzine meer, was weggelekt door lekkage bij het nieuwe benzinefilter, weinig van gemerkt de dagen ervoor. De meur werd nl. gemaskeerd door verfwerkzaamheden in de garage en geen plasvorming door tapijtje eronder.....
Enfin: ANWB en 2u later daar toch nog volgetankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan