Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook weer terug van Gildehaus, de bekenden daar....ben weer naar huis gegaan want het was me te fris om verder naar Emsbüren te rijden.

En jahoor, een duc met een bijna lege accu...hij moest van de bult af(en nee niet de mijne want ik was op die blauwe)
 
Karakterfietsje hè zo’n 888 🇮🇹👌
Precies, elke keer als ik hem meeneem dan moet ik ‘werken’ om hem enigszins te beheersen. Ik bedoel hiermee sturen is zwaar omdat hij moeilijk uit balans voor het betere bochtenwerk te krijgen is en qua vermogen bij elke toerental springt hij vooruit door het koppel dat overal beschikbaar is. De VFR is meer een naaimachine dat op gang moet komen, ook geen klagen hoor maar anders.....en een stuk gemakkelijker rijden omdat het gemoedelijker gaat. Pas bij het vtec moment dan gaat hij ook ‘los’....

Mede hierdoor heeft hij meer dan voldoende vermogen, naast een aangepaste 27256 eprom.

1382632
 
:W gisteren met de ingepakte poot op scoot geweest, en dat ging natuurlijk hartstikke goed, dus noar Gilhus straks veur een bakkie, mss door naar Emsbüren.

Zo zie je maar weer: de scoot, een zeer sociaal voertuig, ook voor de krukken onder ons. Niets voor blinden trouwens 🤪

De oude Chinese wijsgeer Confusius zei al: Ben ie slecht tel been, goat el dan met de scootel heen! 🛵💨
 
:W gisteren met de ingepakte poot op scoot geweest, en dat ging natuurlijk hartstikke goed, dus noar Gilhus straks veur een bakkie, mss door naar Emsbüren.

Zo zie je maar weer: de scoot, een zeer sociaal voertuig, ook voor de krukken onder ons. Niets voor blinden trouwens 🤪

De oude Chinese wijsgeer Confusius zei al: Ben ie slecht tel been, goat el dan met de scootel heen! 🛵💨
Zo die kant op naar BOR, olde racers kiekn
 
Vond die dingen altijd van achteren tochten...en langs de knieën.

Veel plezier, ik heb andere bezigheden hier, en nee niet sleutelen.

Tot heden met de motor: een tank vd VFR leegereden en met de duc 50km. Maar er komen nog genoeg mooie dagen aan...:]
 
Vloerverwarming op de scoot?

Was wel handig geweest met die ingetapete poot met alleen een dikke sok er overheen ;)

Weinig te doen natuurlijk en koffiehok ook nog dicht ivm ferien |(

Wel met oudgediende lekker op t bankie uit de wind en in de zon gezeten en nu naar de koffie bij maat in de flat hier :t
 
Was wel handig geweest met die ingetapete poot met alleen een dikke sok er overheen ;)

Weinig te doen natuurlijk en koffiehok ook nog dicht ivm ferien |(

Wel met oudgediende lekker op t bankie uit de wind en in de zon gezeten en nu naar de koffie bij maat in de flat hier :t
Ik blijf lekker achter t glas superbikes kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan