Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man wat een rust op straat.....en, kom je bij Zonnebeekweg/Leppeweg zomaar 4 reeën tegen die de straat overstaken. De vierde heb ik uitgeknipt....achterwerk hè
 
Laatst bewerkt:
735909A3-B2F9-4E3C-84B7-D51EAEB1DCB4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ok, hier ook vandaan

Voor de rest rust roest.....enige motor gerelateerd: Software updates installeren vd TomTom 550.....:X

Het zijn flitser updates....:+
 
Van de andere kant hebben we nou echt zoveel last van flitsers....:?

Ik heb vorig jaar slechts 1 melding via mijn helm communicatie gekregen, ergens in Drenthe was het. Voor de rest touren langs de grens etc nergens last van...of zou het door de VFR komen....._O-
 
Van de andere kant hebben we nou echt zoveel last van flitsers....:?

Ik heb vorig jaar slechts 1 melding via mijn helm communicatie gekregen, ergens in Drenthe was het. Voor de rest touren langs de grens etc nergens last van...of zou het door de VFR komen....._O-
Je wordt ouder papa
 
Gelukkig wel.....

Enige plek waar je kunt jagen is op de A31, en over 2 jaar is dat ook afgelopen ivm tol.....
 
Guys, is er hier iemand die een leuke kronkelroute door twente weet? Een leuke route naar zwolle is ook zeer welkom, ben zelf de vorige keer via dorpjes als lemele gegaan of langs de dijk vanaf deventer.
 
Twente:

Borne, Saasveld, Weeselo, Reutum,Vasse, via de Hooidijk Oud Ootmarsum, Latrop, Denekamp, Beuningen, de Lutte, Oldenzaal. Tja en dan de kleine wegen tussen deze dorpen.

Zwolle:

Usselo, Boekelo, Beckum, Bentelo, Hengevelde, Diepenheim, Markelo, Laren binnendoor naar Olst, Wijhe en richting Zwolle.


Voor de rest zou ikjeaanraden een navi met spannende route kiezen. Ik ben heel tevreden over de alternatieven die hij mij voorschoteld
 
Top dankje, zal ze eens proberen. Ik gebruik nu calimoto op mn telefoon(bevalt goed), maar locals weten het uiteindelijk t beste
 
Ok, en voor verandering ga de grens over en dan richting Ochtrup/Schöppingen/Havixbeck eo. Onderweg zijn een aantal bikertreffens te vinden (Fehlsenmuhle/Longinusturm etc) en je kunt lekker doorrijden in DL voor de verandering.
 
Guys, is er hier iemand die een leuke kronkelroute door twente weet? Een leuke route naar zwolle is ook zeer welkom, ben zelf de vorige keer via dorpjes als lemele gegaan of langs de dijk vanaf deventer.

Hai! Ik heb via onze motorclub wel routes voor je? Zijn tracks die je kunt inladen op een Garmin :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan