Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar komt nog bij dat Honda wel andere prioriteiten heeft nu, een krachtige motor ontwikkelen voor de F1 bolide van Verstappen })
 
Wat Honda betreft niet in Nl (ook qua auto's).

ze zijn één van de grootste dealers van het land, en verkopen best wat... dat BMW meer verkoop is wat anders, Honda heeft een rommelig programma, een aantal modellen die best goed verkochten brachten ze gewoon geen opvolger voor uit ,, gewoon zomaar ..... dat is gewoon stom.

Ten Kate had ook ‘gewoon’ kunnen stoppen....netjes de uitstaande rekeningen betalen etc...en dan punt erachter...klaar.

Kortom, balans tussen inkomsten, uitgaven en bezittingen...maar het zal te maken hebben met ‘vreemd’ vermogen....Honda die er met veelveld erin zit en de stekker eruit trekt.


Maar omdat ze failliet zijn is er meer aan de hand, schuldeisers mogen dus in de rij staan en wachten op hun geld....kortom, het stinkt.

je zou het idd gaan denken ,, jullie doen dit dan doen wij dat ,, maar ik weet niet waar die race bv geregistreerd is, maar in NL is het zo je moet als je zelf een faillissement aanvraagt moet je aantonen waarom,, denk door het vertrek van Honda er een mega groot gat in de financiering zit en geen race spullen meer.
 
Laatst bewerkt:
één van de grootste dealers van het land, en verkopen best wat.

Vergeet het maar. Tm september hebben ze nog geen 800 motoren verkocht, was vorig jaar over de zelfde periode meer dan 1100 stuks. Ze staan nu 7e in het merkenklassement...

BMW heeft er trouwens al 1800 verkocht.

Met de Honda 4-wielers niet anders, met net iets over de 1100 auto's op de 29e plek.

Mss dat het met de motormaaiers beter gaat...:W
 
Ten Kate had ook ‘gewoon’ kunnen stoppen....netjes de uitstaande rekeningen betalen etc...en dan punt erachter...klaar.

Kortom, balans tussen inkomsten, uitgaven en bezittingen...maar het zal te maken hebben met ‘vreemd’ vermogen....Honda die er met veelveld erin zit en de stekker eruit trekt.


Maar omdat ze failliet zijn is er meer aan de hand, schuldeisers mogen dus in de rij staan en wachten op hun geld....kortom, het stinkt.

je zou het idd gaan denken ,, jullie doen dit dan doen wij dat ,, maar ik weet niet waar die race bv geregistreerd is, maar in NL is het zo je moet als je zelf een faillissement aanvraagt moet je aantonen waarom,, denk door het vertrek van Honda er een mega groot gat in de financiering zit en geen race spullen meer.
Vergeet het maar. Tm september hebben ze nog geen 800 motoren verkocht, was vorig jaar over de zelfde periode meer dan 1100 stuks. Ze staan nu 7e in het merkenklassement...

BMW heeft er trouwens al 1800 verkocht.

Met de Honda 4-wielers niet anders, met net iets over de 1100 auto's op de 29e plek.

Mss dat het met de motormaaiers beter gaat...:W


BMW doet dat met verschillende dealers en die samen die 1800 verkocht hebben,, ik doel wat ten cate zelf verkoopt en niet alle dealers gezamelijk is minder dan BMW, maar Ten Cate is een grote zaak als die ook met Honda stoppen ,, of als ze echt heel moelijk gaan doen met een rechtzaak dat ze misschien eruit gezet worden als dealer ,, ze zijn verkeerd bezig bij Honda Benelux,,

Honda auto's zijn te duur,, als men zoveel moet betalen kopen veel mensen liever premium duits.
en ze hebben weinig modellen , en vaak niet zo aantrekkelijk zoals in de jaren 80 en 90 , waar je gewoon betrouwbare & sportieve auto's kon kopen voor redelijke prijzen
 
Iig heel vervelend voor alle betrokkenen bij ten kate....maar zo gaat dat in het wereldje van het grote geld.
 
Ik ben weer compleet, duc is afgeleverd en hangt aan de optimate want tis me net te fris voor een rondje om de nieuwe Pirelli Rosso’s in te rijden.....
 
Ik ben weer compleet, duc is afgeleverd en hangt aan de optimate want tis me net te fris voor een rondje om de nieuwe Pirelli Rosso’s in te rijden.....

heb vandaag de R850R nog een rondje mee gereden,, ding loopt prima, maar volgende week gaat ie ook de staling in .
 
Ook net terug van een rondje op de vfr....onder de mom van: nu kan het nog. Net voor de regen en donker worden.
 
Slaap lekker
 

Bijlagen

  • 20181130_193812.jpg
    20181130_193812.jpg
    436,7 KB · Weergaven: 6
  • 20181130_193928.jpg
    20181130_193928.jpg
    490,3 KB · Weergaven: 6
Gisteren de vfr aan de optimate gehangen en accu was vlot vol; ondanks dat hij al een week of 4 al stilstaat. Tevens zitten puzzelen waar ik de voltmeter met USB aansluitingen ga plaatsen. Denk dat ik hem aan de bestaande bundel vd stuurschakelaars ga tiewrappen. Nadeel is dat hij niet waterdicht is maar ik ben ook een mooi weer rijder, alleen wassen hè. Maar dat kan ik wel oplossen middels een plasticzakje...:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan