Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Allroadmap.nl - navigeren over onverharde wegen

Ergens ook een mooie weg die je met de 4wieler kunt doen? Bospaden achtig voor wat drifts?

Wow Geweldig dit!

Schijnbaar kom ik dus elke dag dat ik naar school toe ga langs een mooi crossweggetje
zal der 'zeker gebruik van maken!

'kwoon 25km van apeldoorn af. dus ik zal is proberen.
met mn schakelbrommer. .

Edit:"4stroke natuurlijk hé mooi zacht geluidje

Laatst bewerkt:
maar ik mag niet over het fietspad.

Alleen over het Brom-fiets pad. Maar ik zal wel eens een keertje na school een hoekje bij de juliana toren ''ontdekken''.

Ik zie trouwens ook op die kaart een pad door't kootwijkerzand. ik weetniet of ik daar zou ''durven'' rijden met al die boswachters.

oh, en mn blok is daar vééls te zwak voor moet ik dauwen

Morge wordt het redelijk goed weer! ik ga een paadje uitproberen! zal morge laat in de middag rapport uitbrengen

Laatst bewerkt:
Ik zal later op de avond eens kijken of ik jullie opmerkingen in de kaart eens kan doorvoeren. Is alweer een tijdje geleden.

ik weet wel dat veel weggetjes ''Fietspaden zijn'' alleen voor trapfietsen.
dus ookniet voor 25 scooters.

Maar dat wist je vast wel ik ga morgen dan néts iets na nieuw milligen kijken.

Ships, heb ik net een boel wijzigingen in de kaart doorgevoerd, wil ik een nieuwe maken, crasht mijn laptop met de juiste commando's

Eens zien of ik die nog makkelijk terug kan vinden, want het was een heel gedoe om alles te finetunen

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag, maar wat betekenen de dunne gele en oranje lijntjes (vaak door bossen)?

Gelukkig heb ik de data van mijn laptop kunnen terughalen en er is alweer een vernieuwde garmin-kaart. Ik bedenk me alleen net dat daar de laatste wijzigingen nog niet van verwerkt zijn. Ik zal eens kijken of ik het netjes kan gaan automatiseren (iets wat ik al honderd jaar geleden had moeten doen ).

http://data.allroadmap.nl/30dec2011.exe
(niet vergeten om met twee keer ctrl-g de cache te vernieuwen).

Gezien er geen legenda bij is. Wat is het verschil tussen groen en blauw gemarkeerde wegen?

Is er toevallig nog een nieuwere versie dan december? Wilde hem volgend weekend weer eens van stal halen en eens kijken of ik een mooie rit kan rijden met de allroadmap

Is er toevallig nog een nieuwere versie dan december? Wilde hem volgend weekend weer eens van stal halen en eens kijken of ik een mooie rit kan rijden met de allroadmap
vorige week nog gebruikt helaas wel een aantal paden van staats bosbeheer ertussen waar ik niet in mocht maar verder was het genieten

vorige week nog gebruikt helaas wel een aantal paden van staats bosbeheer ertussen waar ik niet in mocht maar verder was het genieten ~
Zag dat jij een rondje in de buurt van Lunteren gedaan had? Was dat makkelijk uit te zetten?

Ik zal het op mijn todo-lijstje zetten, misschien kom ik er aan toe.

Ik zal het op mijn todo-lijstje zetten, misschien kom ik er aan toe.
Als er nog geen nieuwere versie is, dan is dat ook niet erg hoor

Ben allang blij dat er "iets" is waardoor ik niet eerst het halve land door hoef te rijden, om vervolgens alsnog opzoek te moeten naar allerlei paden. Als ik dan eens voor een gesloten verklaring sta en om moet rijden, so be it.
Vind het al geweldig dat je het initiatief genomen hebt om de kaart te maken. Mocht ik paden tegenkomen die verkeerd staan aangegeven, dan zal ik het je iig doorgeven

Zag dat jij een rondje in de buurt van Lunteren gedaan had? Was dat makkelijk uit te zetten?
was redelijk te doen alleen had ik tijdens het uitzetten geen internet. dan kan je meestal al met streetview zien of het open of afgesloten is

Mja, ik blijf het zelf ook een goed idee vinden, maar ik had gehoopt dat andere mensen ook actief zouden gaan bijdragen aan de kaart en dan bedoel ik niet alleen het doorgeven van afgesloten wegen, maar ook het daadwerkelijk aanpassen van die wegen in de kaart. Het was al waanzinnig veel werk om te maken, maar het bijhouden van de wijzigingen kost minstens zoveel tijd en die heb ik niet meer.

zal eens kijken hoe het allemaal werkt dan zal ik mijn route even bijwerken. aangezien er ook een paar weggetjes niet opstonden

Tijd is bij mij helaas ook een probleem aan het worden. Ik ben allang blij dat ik volgende week weer een dagje motorrijden in heb kunnen plannen

Maar mocht je me willen sturen hoe eea aan te passen is, dan wil ik best wat meehelpen hier en daar. Zeker mijn "eigen" wijzigingen zou ik dan zelf door kunnen voeren.

kan de map niet laden. heb me al aangemeld bij osm maar geeft nu een error "couldn't load the map"

kan de map niet laden. heb me al aangemeld bij osm maar geeft nu een error "couldn't load the map"

potlatch 2: als je dan te ver uitgezoomd bent geeft hij ook een error could not load the map====inzoomen======