vorige week nog gebruiktIs er toevallig nog een nieuwere versie dan december? Wilde hem volgend weekend weer eens van stal halen en eens kijken of ik een mooie rit kan rijden met de allroadmap
Zag dat jij een rondje in de buurt van Lunteren gedaan had? Was dat makkelijk uit te zetten?vorige week nog gebruikthelaas wel een aantal paden van staats bosbeheer ertussen waar ik niet in mocht maar verder was het genieten ~
Als er nog geen nieuwere versie is, dan is dat ook niet erg hoorIk zal het op mijn todo-lijstje zetten, misschien kom ik er aan toe.
was redelijk te doenZag dat jij een rondje in de buurt van Lunteren gedaan had? Was dat makkelijk uit te zetten?
Mja, ik blijf het zelf ook een goed idee vinden, maar ik had gehoopt dat andere mensen ook actief zouden gaan bijdragen aan de kaart en dan bedoel ik niet alleen het doorgeven van afgesloten wegen, maar ook het daadwerkelijk aanpassen van die wegen in de kaart. Het was al waanzinnig veel werk om te maken, maar het bijhouden van de wijzigingen kost minstens zoveel tijd en die heb ik niet meer.
Tijd is bij mij helaas ook een probleem aan het worden. Ik ben allang blij dat ik volgende week weer een dagje motorrijden in heb kunnen plannenMja, ik blijf het zelf ook een goed idee vinden, maar ik had gehoopt dat andere mensen ook actief zouden gaan bijdragen aan de kaart en dan bedoel ik niet alleen het doorgeven van afgesloten wegen, maar ook het daadwerkelijk aanpassen van die wegen in de kaart. Het was al waanzinnig veel werk om te maken, maar het bijhouden van de wijzigingen kost minstens zoveel tijd en die heb ik niet meer.
kan de map niet laden. heb me al aangemeld bij osm maar geeft nu een error "couldn't load the map"
hoe kan ik daarmee de map inladen?Voor het editten vind ik josm een erg interessant programma: JOSM